Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
__Nathalie__ schreef:Alles wat ruw is beschadigd het glazuur. Net als withning tandpasta
aikon schreef:Tillie, ik heb het niet over 3 x daags tandenpoetsen met zout, maar over 2/3 keer per week een keer. Dagelijks zou ik ook niet doenHet is ook echt niet zo dat ik mijn tandenborstel in een pot zout doop
Ik pak tussen duim en wijsvinger een beetje en strooi dat over een (bij voorkeur warme) natte tandenborstel.
Miryamk ik hou niet van kokos, hoor daar inderdaad goede dingen over![]()
Rond 1900 poetste men (die tanden poetsten dan) met soda. Dank u, echt niet lekkerEn bleek ook niet gezond.
aikon schreef:Lieve schat, als je dit beeld al voor ogen hebt, zou je dan nog wel eten en drinken?
Enig idee hoe groot de slijtage aanval is bij het eten van noten, chips, hard fruit/snoep en rauwe groente? Schuurt allemaal. Zeker gezien de hoeveelheid kauw bewegingen we eigenlijk zouden moeten maken voor we doorslikken.
Om nog maar te zwijgen van al die zure sappen en dranken, de vele suiker dat in levensmiddelen gebruikt word.
Of die chemische middeltjes om tanden te bleken. (tandenpoetsen zelf schuurt ook)
Naar mate je ouder word worden je tanden geler, dat is een feit waar niemand onder uit kan. Hoort bij het ouder worden. Je levens stijl is daar deels verantwoordelijk voor. Ander deel is de erfelijke aanleg.
__Nathalie__ schreef:Dames zout kan ik niet verkopen als behandeling ik zoek ervaringen met non perioxide bleek behandelingen
__Nathalie__ schreef:Oh haha ik heb dat heel niet gezien mijn telefoon vult automatisch dat woord in haha
Maar dat is het juist. Daar zit verschil in. Verschil in merk en methode. Met uv lamp en zonder uv lamp.