Tot ong 3 weken geleden voelde ik mij nog wat fitter, toen ging ik nog vaak paardrijden. Nu heb daar echt geen zin meer in/geen energie meer voor. Slaap elke dag van 01.00 tot 11.00 wordt ik wakker. Als ik de wekker zet om 9 uur, voel ik mij nog vaak moe. en val dan meteen weer in slaap..Vorige week nog een paar keer 's middags extra geslapen van 15u tot 18u, ook dit hielp niet.
Ik ben momenteel bezig met autorijlessen en veel dingen gaan fout, 2 keer bijna door rood gereden en niet voorrang verlenen aan mensen van rechts. Ik heb dit allemaal geleerd en mijn theorie had ik in een keer gehaald. En weet alle regels heus wel, maar het is gewoon sufheid.
Laatste tijd vergeet ik veel dingen, zo wist ik niet meer waar ik de oplader van mijn telefoon had liggen, alles doorzocht en een woedeaanval gehad. Heb last van erge stemmingswisselingen en kan heftig reageren. Emoties niet goed onder controle dus. Voel me vaak duizelig en licht in mijn hoofd.
Moet vaker plassen dan normaal en soms wat pijn in mijn onderrug, ik heb het gevoel dat ik zwanger ben... Begin juni had ik na het paardrijden wat roze/bruinig bloed in mijn onderbroek en 's avonds last van krampen in mijn buik. Ook woog ik ong 3 weken geleden nog 49 kg, nu 50/51 kg.
Doordat ik in mei op kamers ben gegaan, ben ik vaak de pil vergeten. Ook stop ik soms wel 12 dagen met de pil in de stopweek. Zo ook in mei, ook 12 dagen later begonnen ipv 7... Tussendoor ben ik het een paar keer vergeten. Ik slik de pil nu nog gewoon en tijdens de stopweken bloed ik ong 2 tot 3 dagen. Ik heb het in mei en juni een paar keer onveilig gedaan...
Maar nu komt het, ik heb vorige week een zwangerschapstest gedaan en daar kwam uit dat ik niet zwanger was. Ik heb wel bijna alle symptomen en mijn gevoel zegt het.
Ik ben nu een paar weken bij mijn ouders en die huisarts waar ik bij zit nu zei dat ik dan niet meer naar mijn oude huisarts kon (in het dorp van mijn ouders). Het liefst zou ik maandag meteen heen gaan, zodat ik weet waar ik aan toe ben...