Nu zie ik het niet zitten om de hele nacht wakker te blijven, aangezien ik dan halverwege de middag heel moe word en dan heb ik nergens meer zin in, en dat vind ik zonde van mijn dag
De bus gaat om 8 uur weer terug, dus tegen die tijd ben ik dan onwijs moe. (Bijkomend voordeel: misschien kan ik dan wel slapen op de terugreis
) Als we normaal gesproken naar Disney gaan gaan we een paar dagen, dus om dan de eerste dag iets korter te gaan vind ik dan niet zo'n probleem. Maar nu is het maar 1 dag, dus dat is wel jammer.De avond ervoor werk ik van half 6 tot 9, dus ik weet niet wat dan handig is om te doen. 's Middags slapen? Of na mijn werk nog een paar uurtjes?
Ik ben dus op zoek naar zo veel mogelijk tips om goed in slaap te vallen in de bus. Ik heb op internet al het een en het ander gezocht, maar dat zijn allemaal van die standaard dingen die ik al 1000x heb geprobeerd maar die nog steeds niet werken
Ik hoor graag jullie tips!
evt rustige muziek op je telefoon zetten en dan lekker dommelen. Of je dan in slaap valt is geluk hebben of niet, dan zie je dan wel! Maar dan heb je wel voldoende eraan gedaan
).