Na jarenlang met rugklachten gelopen te hebben gaat het nu al heel lang goed, mits ik genoeg sport om de boel los te houden. Nu ben ik naast bootcamp gestart met Crossfit en loop ik ineens ergens tegenaan, namelijk het feit dat mijn armen niet omhoog kunnen
Ik kan mijn armen recht naar voren steken, en dan omhoog, en verder dan schuin omhoog komen ze niet, ik kan ze dus niet boven mijn hoofd krijgen. Als ik ze opzij doe en omhoog is het hetzelfde verhaal, halverwege komen ze gewoon niet verder. Het voelt niet pijnlijk of alsof het vast zit ergens, het lijkt wel alsof dat gewoon niet kan bij mij
Nu trainen we leuk met gewichten boven ons hoofd, en dat lukt mij dus niet waardoor het voor mij veel zwaarder valt en mijn rug belast.
Nu vraag ik mij af of dit gewoon mijn bouw is, of dat er nog ergens iets vast zit waardoor ik niet meer bewegingsvrijheid heb. Ik wil ermee naar de fysio, maar stel nou blijkt dat dat veel vaker voorkomt en nou eenmaal per persoon verschilt vind ik het niet nodig, dan zal ik gewoon andere oefeningen moeten zoeken ter vervanging... Iemand enig idee?
sterker worden met crossfit wel, daar merk ik dus wel mijn beperkingen. 

Dus ergens zit daar ook iets niet goed denk ik.