Gisteravond via tv Gelderland het nare nieuws gehoord dat mijn tandarts moet sluiten tot iig september.
Hij moet per direct dicht omdat er acuut gevaar is op infecties. De inspectiedienst is langs geweest en heeft schokkende dingen ontdekt......
Nu zit ik sinds twee maanden bij deze tandarts. Hij heeft 5 weken geleden mijn voortanden behandeld.
Helaas afgelopen zondag mijn vulling eruit
nu staat er een afspraak gepland voor 22 juli, mar die gaat nu zeker niet door......Het zit me niet lekker. Ook aangezien ik net twee weken geleden de factuur heb betaald
Nu zit ik heel erg met de volgende vragen. Wie kan mij advies geven?
- ik zit nu met een gat in mijn voorhand. Vulling ontbreekt. Behandeling niet goed verlopen waarschijnlijk. Is mijn geld nog terug te halen via de verzekering of ben ik dit dus kwijt?
- er staat een afspraak gepland eind juli, kan ik die nu kosteloos beëindigen aangezien ik een andere tandarts wil?
- kan ik überhaupt wel zo overstappen naar een andere tandarts?
Ik ben sowieso van plan om morgen contact op te nemen met mijn verzekering. Is kijken wat zij zeggen!

Mijn ervaring is dat veel tandartsen als je overstapt van alles vinden wat hun voorganger niet goed heeft gedaan.
Eigelijk hetzelfd verhaal als je met je paard ineens naar een andere smid gaat. Dit branden het werk van hun voorganger ook altijd helemaal af.
ik heb een krant een email gestuurd met mijn vragen. Zij verzoeken dringend om met hun contact op te nemen als je klant bent bij deze tandarts. Ben benieuwd