Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus dan zal het niet (alleen) het lacteren zijn idd. (stomme vraag, maar drinkt een kind ook niet heel veel meer als het ouder wordt, of krijgt het dan steeds meer 'aanvullend' eten anders dan borstvoeding?)
Suzanne F. schreef:Ik ben tijdens de borstvoedingsperiode juist enorm aangekomen omdat ik zo'n honger had. Ik bleef maar eten en bleef maar honger houden. Maar blijkbaar verbrandde ik toch echt niet zoveel.
phormicola schreef:[...] en loop ik ook de hele namiddag en avond door de keuken te fourageren als een of andere eekhoorn.

phormicola schreef:Ik had in het begin van de bv-periode ook geen honger, eigenlijk veel minder dan normaal. Met 8 maanden begon het ineens en loop ik ook de hele namiddag en avond door de keuken te fourageren als een of andere eekhoorn.
amandananana schreef:Ik ben sinds een week begonnen met havermout eten als ontbijt (oats van quaker) en ik merk dat ik daardoor echt vol zit 's ochtends en ook genoeg energie heb. Ik heb er dan tot aan de lunch geen behoefte meer aan om nog iets extra te eten. Misschien scheelt het dus al als je anders ontbijt?
dus nu doe ik netjes 1 zakje. zonnebloem18 schreef:Ik eet niet altijd jam op brood hoor, maar er was niet zo veel broodbeleg in huis. Havermout vind ik eigenlijk niet zo lekker, maar ik zal eens kijken naar muesli, dat at ik vroeg ook wel.