Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
paardje1983 schreef:Zal mee naar de spoedeisende hulp rijden. Veel kans dat het gebroken is.
?Mjetterd schreef:paardje1983 schreef:Zal mee naar de spoedeisende hulp rijden. Veel kans dat het gebroken is.
Lijkt mij niet, dan was het toch ook onmogelijk geweest om weer op het paard te stappen?

bigone schreef:Jij kunt nog paardrijden en nog lopen!! Dat het erger word is wel logisch, jij hebt waarschijnlijk een giga bloeduitstorting in je been, koelen en de eerste 24 uur regelmatig blijven koelen.

inowa schreef:bigone schreef:Jij kunt nog paardrijden en nog lopen!! Dat het erger word is wel logisch, jij hebt waarschijnlijk een giga bloeduitstorting in je been, koelen en de eerste 24 uur regelmatig blijven koelen.
Dit dus,ik heb 9 dagen geleden een trap tegen mijn scheenbeen gehad,zag er vreselijk uit met dikke zwelling.
Na een paar dagen toch maar bij de huisarts geweest waar ik ontstekingsremmende pijnstillers kreeg omdat er irritatie zat.
Na 9 dagen ziet het nu zo uit.
[ [url=m/GD0aX4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denk dat het bij jou ook zo uitziet ts?
gohya schreef:Er kan natuurlijk een scheur[tje] in de Achillespees zitten en ja,das heel pijnlijk en moet snel wat aan gedaan worden.
Wat anderen ook zeiden,bel anders de HAP? kijken wat die zeggen.