Een paar jaar later ging het echt niet meer, mijn opleiding liep niet lekker en ik ging me afzonderen van vrienden en ben weer hulp gaan zoeken. Na wat onderzoeken uitgekomen op concerta en antidepressiva. Leek wel iets te helpen maar niet genoeg, ook mijn therapie deed veel te weinig.
Inmiddels zijn we weer 2 jaartjes verder, slik ik nog wat andere medicatie en ben ik gluten, melk en ei gaan vermeiden omdat onderzoek uitwees dat ik daar gevoelig voor was. Inmiddels wel een goede psychiater gelukkig. Ik heb nu een tussenjaar van mijn opleiding omdat ik niet in staat was te gaan studeren vorig jaar. Dit jaar hoopte ik weer helemaal op de rit te zijn. Maar er is nog altijd geen uitkomst of uberhaupt een rede voor mijn klachten. Ik kan nog niet eens naar de winkel zonder doodmoe te zijn en voor 3 uur ben ik hoe dan ook echt moe. Fysieke inspanning is een gruwel en ik heb overal pijn, daarnaast natuurlijk nog dat ik nergens zin in heb. Zo nu en dan heb ik paniek en woede aanvallen en bel ik mijn vriend of stort ik mijn hart bij hem uit. Onze relatie is prima en ik ben erg blij dat we samen wonen in ons appartementje bij de natuur.
Het idee dat ik in september al moet beginnen aan een opleiding terwijl ik nu niet eens normaal kan functioneren en 10-12 uur per nacht moet slapen is verschrikkelijk. Mijn moeder zegt dat ik door moet bijten, mezelf een schop onder de kont moet geven en er doorheen moet lopen, maar het idee alleen al is genoeg om me neer te halen hoewel ik er ook de waarheid in zie.
Bloedwerk is nagekeken op bijna alles, hormonen moeten nog uit mijn lichaam gehaald en test voor lyme staat op de kalender.
Wie heeft er nog tips of ervaringen? Ik weet het echt even niet meer