Ik leef nu op fruit, sla en granenmix met melk in de hoop dat het over zou gaan maar helaas.
Als ik google kom ik op peuterproblemen uit en dat stadium ben ik toch al geruime tijd voorbij

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rofah schreef:Nee niet zwanger
Braaf aan de pil dus mag aannemen dat dat onmogelijk is.
Wow een halfjaar al, ik ben het nu al zat! Weet jij de oorzaak er van?
Hevonen schreef:als je je tanden poetst kan dat toch niet meer? Althans bij mij niet (eet vaak carpaccio met pijnboompitten)Heb wekenlang alles erg vies (bitter) gevonden na het eten van wat pijnboompitten. Als je daarop zoekt, zie je dat het vooral vaak voorkomt bij Chinese pijnboompitten.
Die kunnen natuurlijk ook ergens in verwerkt zijn, zoals pesto, of een ovenschotel.
MaricoGraphy schreef:Hevonen schreef:als je je tanden poetst kan dat toch niet meer? Althans bij mij niet (eet vaak carpaccio met pijnboompitten)Heb wekenlang alles erg vies (bitter) gevonden na het eten van wat pijnboompitten. Als je daarop zoekt, zie je dat het vooral vaak voorkomt bij Chinese pijnboompitten.
Die kunnen natuurlijk ook ergens in verwerkt zijn, zoals pesto, of een ovenschotel.
@TS: ik zou ermee naar de dokter gaan.
Het kost wat meer tijd, maar neem die tijd ook. Verheug je tijdens het klaarmaken, dek de tafel voor jezelf en geniet van het eten op een andere manier bereid. MaricoGraphy schreef:Hevonen schreef:als je je tanden poetst kan dat toch niet meer? Althans bij mij niet (eet vaak carpaccio met pijnboompitten)Heb wekenlang alles erg vies (bitter) gevonden na het eten van wat pijnboompitten. Als je daarop zoekt, zie je dat het vooral vaak voorkomt bij Chinese pijnboompitten.