Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
of is het een verplichting? Chiave schreef:Ik zou inderdaad wat eigen spulletjes meenemen, Cas... Is je eigen nachtlampje een optie, zodat je wakker wordt in je "eigen" licht? Wilde bij mij nog wel eens helpen vroeger. Knuffel inderdaad mee en misschien je eigen kussen? Geurtje van thuis.
Wat ik trouwens helemaal zou doen, is je eigen overtrek meenemen voor een nachtje. Misschien wat rigoureus, maar als het echt zo'n probleem voor je is... Het heeft je eigen geur en het voelt bekend.
Sterkte.
Denk dat de tips die hier gegeven worden heel handig zijn. Je eigen knuffel mee, je eigen dekbedovertrek (eventueel gewoon het hele dekbed, kan het jou schelen
) en je eigen kussen. Dan voel je je al een stuk vertrouwder, slaap je tenminste met je eigen spulletjes. Is ook helemaal niet erg om het toe te geven aan je ouders he! Emmaa_ schreef:Wat vervelend zeg, meis!Denk dat de tips die hier gegeven worden heel handig zijn. Je eigen knuffel mee, je eigen dekbedovertrek (eventueel gewoon het hele dekbed, kan het jou schelen
) en je eigen kussen. Dan voel je je al een stuk vertrouwder, slaap je tenminste met je eigen spulletjes. Is ook helemaal niet erg om het toe te geven aan je ouders he!
Cas123 schreef:Emmaa_ schreef:Wat vervelend zeg, meis!Denk dat de tips die hier gegeven worden heel handig zijn. Je eigen knuffel mee, je eigen dekbedovertrek (eventueel gewoon het hele dekbed, kan het jou schelen
) en je eigen kussen. Dan voel je je al een stuk vertrouwder, slaap je tenminste met je eigen spulletjes. Is ook helemaal niet erg om het toe te geven aan je ouders he!
Nee weet ik. Mijn vader vind het moeilijk om het allemaal te begrijpen. Ze zeggen wel eens: blind van verliefdheid. Dat is nu het geval
Mijn zusje valt echt overal en nergens in slaap. Die is toen ze 8 was zelfs nog op de rug van m'n vader in slaap gevallen in een pretpark. Ik ben echt een hele moeilijke slaper, heb zelfs op vakantie altijd even een paar dagen nodig om weer tot rust te komen en mijn draai te vinden. Mijn ouders begrepen het ook nooit dat 'even een nachtje bij oma logeren' voor mij echt heel vervelend was, maar ik heb het toch geprobeerd uit te leggen en uiteindelijk was dat heel prettig