Ik heb weinig klachten en kan daarom niet echt geloven dat het echt zo is. Ik heb twee testen gedaan die beiden positief waren. Dus ik neem aan dat het dan dus ook echt zo is, maar dit staat me zo tegen omdat ik weet dat de kans zo klein was.
Ik voel me wel steeds alsof ik ongesteld moet worden, en dat het elk moment kan beginnen. Verder heb ik enorm zere borsten en enorm veel honger. Ook wel wat buikkrampen en rugpijn.
Ik maak me echt zorgen erover of het allemaal wel goed gaat, en of het echt zo is. En als het echt zo is of het goed blijft gaan of dat die krampen tekenen zijn dat het niet goed gaat. Ik voel me zo onzeker! Ik had gedacht dat ik op een roze wolk zou zitten als ik een positieve test in handen had, maar die onzekerheid en bezorgdheid valt me zwaar tegen.
Is dit herkenbaar voor iemand? En heb ik echt dingen waar ik me zorgen om moet maken? Of is dit allemaal normaal? En is een positieve test ook echt dat je zwanger bent, of kan het alsnog niet waar zijn.
Ik heb me als suf gegoogled, maar dit mag ik niet meer van mn man omdat hij vind dat ik mezelf er overstuur mee maak
ik ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen
ik heb gevraagd om een 8 weken echo om al iets van geruststelling te krijgen (dan duurt het wachten ook iets minder lang) en volgens mijn vlos was 1 test voldoende bewijs dat je zwanger bent
Maar die behoefte is ook compleet weg, heb ook een zwangerschapsdagboek gekregen, maar heb ook totaal geen behoefte om daarin te schrijven. T is dat ik eens in de zoveel week denk 'o ja, buikfoto is ook wel leuk voor later'
zoveel stress is voor eencontrol freak als ik niet best.