Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ierusju schreef:@bizzybijtje
Ik heb dit pas sinds een paar maanden, en wehebben niet echt een winter gehad.
@animalFriend
De enige teek die ik ooit heb gehad is een aantal jaar terug en daar heb ik nooit meer last van gehad. Of ik moet ooit een teek hebben gehad die ik nooit heb opgemerkt.
ierusju schreef:@kimberly
Ik heb het sinds een paar maanden dat ik heel moe ben en ik dacht dat dat vanzelf wel weer over zou gaan. Last van mijn gewrichten is sinds een maand of twee. Er speelde niets speciaal in mijn leven toen.
@zoolganster
De huisart zei idd wel dat het reumatische klachten waren, maar de gewrichten in mijn handen waren niet dik, dus ze dacht dat het vrij onwaarschijnlijk was.
ierusju schreef:De huisart zei idd wel dat het reumatische klachten waren, maar de gewrichten in mijn handen waren niet dik, dus ze dacht dat het vrij onwaarschijnlijk was.
liekec schreef:melanie0906 schreef:het kan hypermobiliteit zijn dus dat houd in dat je gewrichten een heel stuk langer zijn dit kan je testen om he pink in een hoek van 90 graden te zetten
Nee, je moet meerdere dingen kunnen om hypermobiel te zijn, niet alleen je pink.
melanie0906 schreef:het kan hypermobiliteit zijn dus dat houd in dat je gewrichten een heel stuk langer zijn dit kan je testen om he pink in een hoek van 90 graden te zetten