Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dieselpaard schreef:Maar met zo'n lage sterkte zou die hoofdpijn toch geen dagen aan mogen houden??? Ik had daar niet zoveel last van als ts, hoor!
Heb je overlegd met de opticien?
Die kan je gewoon lekker inhouden in de spa of met zwemmen bijv. Britt_Sisi schreef:Ik heb mijn bril soms een paar dagen niet op (cylinder van rond de 2 aan beide ogen) maar ik krijg daarvan geen last van hoofdpijn hoor.. kan het niet zijn dat je last van iets anders hebt? zeker aangezien het doortrekt naar je rug.
Lenzen zijn trouwens volgens de opticien geen optie voor mij (door de cylinder) dus dat is balen.
Nirvana_ schreef:Britt_Sisi schreef:Ik heb mijn bril soms een paar dagen niet op (cylinder van rond de 2 aan beide ogen) maar ik krijg daarvan geen last van hoofdpijn hoor.. kan het niet zijn dat je last van iets anders hebt? zeker aangezien het doortrekt naar je rug.
Lenzen zijn trouwens volgens de opticien geen optie voor mij (door de cylinder) dus dat is balen.
Misschien eens een second opinion proberen?
Ik heb ook een cilinder (1,5 - 1,75) en bij de eerste opticien konden alleen harde lenzen, en ook dat was al moeilijk moelijk moeilijk. Ik en harde lenzen gingen echter niet samen, dus andere opticien... En leef nu zo'n vijf jaar heel happy met zachte! Het kon dus wel degelijk