Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je bent er op tijd bij dus ik zou ze nu gewoon even rust geven. Niet helemaal niks meer gaan doen, maar tijdelijk nu geen oefeningen meer doen die echt belastend zijn voor je hamstrings. Wel blijven bewegen. Dat is namelijk alleen maar goed voor de doorbloeding, waardoor het ook sneller over gaat.
), maar het is wel effectiever (en sneller resultaat) dan massage. x_anne23 schreef:Dit is niet rot bedoeld, maar ga alsjeblieft niet uit jezelf experimenteren en ga even bij de fysio of dokter langs.
Het kan veel erger worden als je met dit soort dingen rond blijft lopen
Jolien87 schreef:x_anne23 schreef:Dit is niet rot bedoeld, maar ga alsjeblieft niet uit jezelf experimenteren en ga even bij de fysio of dokter langs.
Het kan veel erger worden als je met dit soort dingen rond blijft lopen
Zo vat ik het ook niet op, ik ben blij met alle goedbedoelde adviezen die hier worden gegeven. Behalve het koelen (wat achteraf dus niets hielp maar ook geen schade heeft aangericht) heb ik nog geen 'trucjes' uitgehaald of iets dergelijks. Ik had achteraf gezien alleen wat rustiger aan moeten doen qua lopen vanmiddag.
De komende 3 dagen heb ik geen grootse plannen en blijven we -zoals het nu lijkt- gewoon thuis. Als ik er maandag nog zo'n last van heb wil ik inderdaad de huisarts bellen, al is het alleen voor een advies.