Ik begin 2015 ben ik begonnen met sporten, en daarmee bedoel ik eigenlijk hardlopen. Mijn doel was op de cascaderun te lopen ( een hardloop evenement die in April was ) en dat is mij gelukt.
Voor die tijd had ik zo'n goeie levensstijl, snoepte alleen nog maar in het weekend en door de weeks een stuk fruit als tussendoortje.
Ik liep 3x in de week hard en ik deed elke avond buik, arm, been en bil spier oefeningen.
Ik voelde mij op dat moment zo goed, en ik had ook een doel namelijk de cascaderun!
Maar na de Cascaderun ben ik helemaal naar mijn oude ongezonde ik gegaan, ik snoep veeelste veel, ik hardloop niet meer, ik doe 's avonds geen oefeningen meer. En elke keer zeg ik 'morgen begin ik! ' en dan heb ik er die dag toch geen zin meer in..
Terwijl ik mij de eerste maanden van het jaar zo goed voelde! Ik zat zo lekker in mijn vel qua conditie, en ik baal wel een beetje dat dat nu weg is..
Maar ik heb de motivatie niet meer..
Zijn er mensen met het zelfde ''probleem'' en kunnen wij elkaar gaan motiveren? Of heeft iemand DE tip om de motivatie weer in mij te krijgen?
Ik hoor het heel graag!