Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:Mijn zus was altijd mod van zweinstein forum , ging vaak mee op meeting als die mede forummers in hun zweinstein outfits rondliepen
Bedoel het niet negatief , maar om alles nou te kopieren..
hannah41 schreef:Ziet er heel leuk uit! Ik snap alleen het nut van de bezem niet, in de boeken vlieg je natuurlijk, maar op de grond heeft hij maar weinig nut lijkt me.
vuurneon schreef:Is dit niet wat om te promoten op zo'n verkleed evenement? fantasy fair oid? Of op introductieweken van hbo en universiteiten? Ik zie dit nog wel eens als studentensport.
Ik vind het een leuk spel hoor, maar zonder die onnozele bezemsteel tussen het kruis
hannah41 schreef:Ziet er heel leuk uit! Ik snap alleen het nut van de bezem niet, in de boeken vlieg je natuurlijk, maar op de grond heeft hij maar weinig nut lijkt me.
Danique schreef:hannah41 schreef:Ziet er heel leuk uit! Ik snap alleen het nut van de bezem niet, in de boeken vlieg je natuurlijk, maar op de grond heeft hij maar weinig nut lijkt me.
Het heeft voornamelijk te maken met het feit dat ze in de boeken/films ook maar 1 hand kunnen gebruiken omdat die andere aan de bezem zit, denk ik.
Twilight schreef:heb het idd gezien op fantasy fair en zie via facebook het 1 en ander voorbij komen. In amerika word het toch veel gespeelt door studentenverenigingen right?ziet er apart uit en mij werd op elfia folder aangeboden, maar is niet mijn ding om te doen