Ik ben er imiddels van van overtuigd dat je haren wassen niet iedere dag nodig is.
''Vroeger'' kon ik gewoon mijn haar 3 a 4 dagen niet wassen voordat het vettig werd.
Maar in de periode dat ik nog erg veel deed sporten (3 a 4 uur per dag
) vond ik het altijd wle fris ook mijn haren te wassen.
Maar hier ben ik nu toch wel op terug aan het komen. Ondertussen moet ik mijn haren om de dag wassen omdat het anders vettig wordt. Eigenlijk wil ik weer terug naar 2 a 3 keer per week mijn haren wassen, maar ik zit er een beetje mee hoe ik dit moet aanpakken, nu dacht ik eraan dat droogschampoo een oplossing kan zijn voor de laatste dag of 2 dagen? En dit dan totdat de huid weer zo hersteld is dat mijn haar minder snel vettig wordt. Blijkbaar gaat dat herstellen vrij snel heb ik gelezen in het topic ''haar wassen zonder schampoo'' Na 2 weken met vet haar zou het daarna geen probleem meer zijn ook al gebruik je geen schampoo meer. Maar hier wil ik toch niet aan, dit vind ik te drastisch
Dus mijn vraag is of de huid zich hersteld als ik droogschampoo gebruik, of is dit net zo ''slecht'' als gewoon de haren wassen. Of heeft iemand nog andere ideeën?
Maar ze zeiden wel dat je door de eerste 6 weken heen moet, want dan is het vies, krijg je jeuk etc. Dat gaat mij net iets te ver 

)