Ik wou in de eerste instantie morgen naar de Huisarts gaan maar had er niet aan gedacht dat die natuurlijk dicht zijn
Ik heb afgelopen nacht een flinke klap gemaakt met de fiets en ben op de rechterkant gevallen. Mijn linker knie en rechter enkel doen zeer, maar dat is meer gewoon door de klap en maak mij daar niet echt zorgen om. Waar ik mij wel een beetje zorgen over maakt is mijn rechter pols. Daar ben ik dus behoorlijk hard op terecht gekomen en mijn handpalm/pols doet bij bepaalde bewegingen echt heel erg zeer. sommige dingen gaan dan weer wel redelijk zoals typen op de laptop en mobiel. Nou heb ik nog nooit iets gebroken dus echt ervaring heb ik daar niet mee, wel met kneuzen en bij mij is het dan elke keer ontzettend dik geworden en dat zie je ook echt aan de buitenkant. Nu zie ik dus echt helemaal niks aan de buitenkand bij mijn hand/pols wat ik dus raar vind maar het doet verdomd zeer.
Ik zou in princiepe naar de huisarts post kunnen gaan maar dat is 12 km met de scooter vanaf mijn huis. ik kan in principe wel scooterrijden, al voelt het niet echt plesant, maar ik weet niet of dit "ernstig" genoeg is voor een huisartsenpost. Ik ben toevallig vorige maand 2 x bij de spoedhulp geweest vanwege een allergische reactie, maar dat was ook echt noodzakelijk. Met dit weet ik het niet...
Mijn vraag is dus, wat is het beste? Wachten tot dinsdag of toch naar de huisartsenpost gaan?
Voor enkel een kneuzing vind ik het ook weer zonde om te gaan... Dus vandaar ook mijn twijfel...
dat ga ik wel meteen doen thnx!
) niks als het onduidelijk is waar het pijn doet of gewoon overal in de pols pijn doet.
flink gevallen dan. Het deed niet heel erg pijn?