Maris schreef:Lisafaded, wil je dan vertellen wat de internist heeft gedaan om je te helpen ? weet je nu waar je intoleranties vandaan komen ? heb je er nog last van ?
Was net te snel met plaatsen had me bericht net aangepast. Maar mijn internist heeft een kijkoperatie gedaan, bloed getest op verschillende allergieën en ontlasting op de kweek gezet en nagekeken.
Ik heb een lactose intolerantie en mijn maag en darmen zijn heel erg gevoelig. Dus ik kan geen pittig eten verdragen of iets zuurs drinken/eten. Ik had veel last van maagzuur overgeven, extreme pijn in me buik. Ben 1,5 maand thuis in ziektewet geweest.
Met een orthomoleculaire arts heb ik geen goede ervaringen. Die kunnen niet met apparatuur testen wat het precies is. Die van mij zei dat ik suikerziekte had en vertelde dat ik vanalles had. Omdat hij ging testen met zo'n apparaat en ging punten meten in me handen dat stond in verband met organen. Me darmen, maag en lever was niet goed. Ik moest allerlei kruiden slikken.
Mijn moeder was er ook geweest en die was wel met dit dieet begonnen. Die is zo afgevallen dat het doodsbedreigend was. Ze zou volgens hem binnen drie jaar dood gaan. Nu zijn we bij een echte arts en klopt er allemaal niks van.
Laatst bijgewerkt door DonDon op 04-04-15 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt