Hoelang in bad zitten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hoelang in bad zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:09

Oke soms kan ik het dus niet langer volhouden dan 20 minuten, door de warmte, maar dan vind ik het zo zonde van al het water en dan probeer ik het nog even vol te houden. :')

En soms kan ik er rustig meer dan een uur in zitten tot het lauw wordt onder het genot van een filmpje oid!

En meestal doe ik altijd wel iets van sop of een bruisbal in.

Wat doen de bokkers? :D

Sunneva

Re: Hoelang in bad zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:11

Ik doe een raampje open voor de frisse lucht, wat lekker geurend badspul erin en de muziek hard aan. En dan genieten!
Zonder dat raampje trek ik t niet :')

Liselot

Ik kan er makkelijk een uur of langer in liggen. Pak meestal een boek of tijdschrift en ga lezen. Als ik het te warm heb gooi ik mijn benen op de rand, dan koel je wel weer wat af :)

vuurneon

Het bad gebruiken als wasmand :j

Ik ben er binnen 15 minuten flauw van; dus heb er in al die tijd dan ook wel geteld 2 keer ingezeten. Met badolie, eucalyptus geur :)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:14

Ik vind een bad heerlijk, maar na tien minuten ga ik me vervelen :=
Heb thuis geen bad helaas, want vindt het wel ideaal voor als je natgeregend bent of verkleumd of een spierpijn-dag hebt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:15

Liselot schreef:
Ik kan er makkelijk een uur of langer in liggen. Pak meestal een boek of tijdschrift en ga lezen. Als ik het te warm heb gooi ik mijn benen op de rand, dan koel je wel weer wat af :)

Dit doe ik overigens ook heel vaak :')

Dat van het raampje open doen gaat niet zo makkelijk, op het vensterbankje staan allemaal flesjes, tubes en weet ik het allemaal.

Mn vraag komt omdat ik momenteel aan het badderen ben, wilde een serie kijken op mn laptop maar ineens waren daar allemaal virussen en nu is mn batterij leeg. :+

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:15

Ik kan ook echt niet in bad zitten!
Ben het na 10 minuten alweer zat.

vooral omdat het water toch altijd snel afkoeld en het zo'n gedoe is om weer water weg te laten lopen en weer te vullen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:18

Ik kijk altijd een film, zet mijn laptop op een wasmand naast het bad. :')
Anders houd ik het max 15 min vol, met film hooguit 45 min dan moet ik lopen. :')

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:18

Afhankelijk van de temperatuur kan ik er ook lang in zitten, maar dan wel met een serie erbij, heerlijk! Als het water dan te veel afkoelt, hup, lekker de warme kraan aan!

Alleen overdag in bad zitten doe ik alleen als ik super brak ben

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:19

Liselot schreef:

Dit precies! Ik vind het echt heerlijk :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Ik zit er maximaal 45 minuten in, maar heb het snel koud dus op het einde is het echt loeiheet water en dat is het gevaarlijke. Door de dampen (vermoedelijk) ben ik al een keer flauwgevallen. Het is dus echt belangrijk om voldoende frisse lucht te creeëren!

x_Irisje_x

Boekje mee, muziek aan, glas drinken :D En Iris kan het goed 1,5 uur volhouden! Heerlijk :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:20

Wij hebben btw ook nog eens een bubbelbad met zo'n golfslag en sfeer spotjes. _O-
Maar ik vind het altijd super koud. _O-

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:22

ik kan er uren inliggen, heerlijk! Na een tijd beetje koud water eruit, warm water er weer bij.. <3
Bruisbal erin, maskertje in mn haar en op mijn gezicht, E-reader erbij, zalig!

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:24

We hebben helaas geen bad. Ondanks dat mijn ouders beloofd hadden dat als we gingen verhuizen een bad in het huis zouden krijgen. Alles in het huis moest vervangen worden behalve de badkamer dat was het enigste wat nog goed LEEK. Daar zat geen bad in. Toen bleek dat er wel een lek in de badkamer zat en moesten we de badkamer renoveren en nu zit er nog geen bad in :')

Bij mijn vriend is er wel een bad. Maar ik vind het saai om er alleen in rond te spetteren. Ik vraag dus vaak mijn vriend of hij er bij komt zitten. Desnoods op de wc met de klep dicht zodat ik wat te kletsen heb haha. Maar dat doet hij niet graag. Een tijdschrift durf ik niet mee te nemen, bang dat hij nat word. Net als de ipad of mobiel.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:26

3 uur. Heerlijk. Met een boekje erbij (Penny :')). En natuurlijk wel bijvullen, anders is het water koud en verdampt.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:27

Ooit een keer 3 uur ingelegen toen ik ziek was :') Beetje lezen, beetje op telefoon, beetje slapen (sommige mensem vinden t gevaarlijk maar valt reuze mee hoor).
Ik vind het heerlijk! Kan dr wel een tijdje inliggen :))

Lisanne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:30

ik houd het uren vol :D.
Telefoon dr bij (ondertussen een waterdichte na menig val partijtjes in het water *\o/* )
boekje..muziekje.. en als het water koud wordt gewoon weer een lading erbij :D

vooral na een dagje stal om even heerlijk door te warmen

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:34

Eileen_ schreef:
Ooit een keer 3 uur ingelegen toen ik ziek was :') Beetje lezen, beetje op telefoon, beetje slapen (sommige mensem vinden t gevaarlijk maar valt reuze mee hoor).
Ik vind het heerlijk! Kan dr wel een tijdje inliggen :))

Dit dus :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:36

Ik hou het uren vol als het moet.
Ik doe lekker schuim in bad, bubbels aan, boek erbij, thee erbij en lekker genieten. Ik laat vaak de kraan aan omdat ik het anders koud krijg. Er zijn echter ook dagen dat ik het na 5 minuten al zat ben.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:41

Ik kon nooit langer dan 15 minuten in bad vanwege verveling (en boek of tijdschrift lezen kon ik toen ook niet in bad, altijd werd het wel nat). Nu kan ik wel gerust een boek lezen maar dan zit ik meer dan dat ik lig, of serie kijken. Maar ook gerust in slaap vallen :P . Na een lange baddering van een uur douche ik wel altijd.

Ik noem het mijn thuis welness :P
Laatst bijgewerkt door Verosjaak op 18-03-15 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:41

Ik heb een hekel aan in bad gaan.
Maar als het dan toch moet, dan zit ik er zo ruim een uur in.
Ik heb vooral een hekel aan het gedoe eromheen.
Bad vullen,uitkleden,weer afdrogen, aankleden.
Ik was me liever met een washand.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:42

Ik lig er toch snel een uur in, max twee uurtjes. Dan moet ik wel echt warm water toevoegen. Ik start wel iets te warm, raampje erbij open en indien nodig benen op de rand. Boekje erbij en mij hoor je niet meer!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:44

Oh, ik kom echt uit een badder familie.
Wij houden het allemaal makkelijk een uur uit in bad en de meeste wel langer :D .
Nou heb ik niet de tijd meer net zoals vroeger in 3 uur lang in bad te spelen, lezen en andere dingen maar nog steeds kan ik het makkelijk een uur uithouden in bad.
Meestal zit ik er door tijdgebrek maar een half uur in en dan moet ik echt een wekker zetten want anders val ik in slaap en ben ik zo heel wat minuten verder.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:45

oe in bad gaan...love it. Deed het dagelijks maar word wat minder. Ik neem dan altijd folders mee en tijdschriften en ga heerlijk lezen....kan me aardig vertoeven hoor. Soms doe ik hem alleen te heet en dan vervloek ik mezelf weer haha