Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:_Tara_ - Emma - Utrecht - Hardlopen, fitnessen, groepslessen, zwemmen, ik sta voor van alles open!
Anneliesdj - Ommen - Als ik er maar conditie van krijg
Fairytales - Sandra - Almere (doordeweeks) & Amersfoort (weekend) - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!
beenjesshar - Uitgeest - wandelen, zwemmen, voetballen
Simoonzel - Ik zoek nog iemand die mee wil krachttrainen bij Avalon in Wageningen!
Kirrr - Mensen uit BE - provincie antwerpen of vlaamse Brabant mogen zich altijd bij mij melden.
Babsiej - Ik sport in Broek op Langedijk omgeving Alkmaar. Misschien ook leuk om samen met iemand wat te doen
Eeffii - Kom uit de Betuwe, wil in Lienden gaan sporten!
renee16 - Eindhoven - crossfit, fitness, yoga, pilates, hardlopen?
Locanda - Haarlem - Ja, ik moet ook echt. Meerdere redenen, maakt me niet uit wat. Zal veel dingen nog wel moeten opbouwen
Suuskipje - Utrecht - voorkeur groepslessen, zwemmen, yin yoga lessen in Utrecht maandagavond 20.15
J508- Utrecht - hardlopen, crossfit
JorisDy - Omgeving Barneveld - zolang het maar geen sportschool is & geen zwemmen (dat doe ik al).
Beloven - Omgeving Haarlem - Fietsen, skaten, zwemmen (geen sportschool)
tofferuiter - Omgeving vroomshoop (ommen, hardenberg, almelo) Hardlopen, skaten, zwemmen, of iets anders
_bokworst - Lisa - Nieuwleusen - hardlopen
_Jody_ - Nijverdal - Hardlopen, zwemmen, skaten, Mountainbiken (lijkt mij erg gaaf, maar nog nooit gedaan) of evt iets anders
_Jody_ schreef:Citaat:_Tara_ - Emma - Utrecht - Hardlopen, fitnessen, groepslessen, zwemmen, ik sta voor van alles open!
Anneliesdj - Ommen - Als ik er maar conditie van krijg
Fairytales - Sandra - Almere (doordeweeks) & Amersfoort (weekend) - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!
beenjesshar - Uitgeest - wandelen, zwemmen, voetballen
Simoonzel - Ik zoek nog iemand die mee wil krachttrainen bij Avalon in Wageningen!
Kirrr - Mensen uit BE - provincie antwerpen of vlaamse Brabant mogen zich altijd bij mij melden.
Babsiej - Ik sport in Broek op Langedijk omgeving Alkmaar. Misschien ook leuk om samen met iemand wat te doen
Eeffii - Kom uit de Betuwe, wil in Lienden gaan sporten!
renee16 - Eindhoven - crossfit, fitness, yoga, pilates, hardlopen?
Locanda - Haarlem - Ja, ik moet ook echt. Meerdere redenen, maakt me niet uit wat. Zal veel dingen nog wel moeten opbouwen
Suuskipje - Utrecht - voorkeur groepslessen, zwemmen, yin yoga lessen in Utrecht maandagavond 20.15
J508- Utrecht - hardlopen, crossfit
JorisDy - Omgeving Barneveld - zolang het maar geen sportschool is & geen zwemmen (dat doe ik al).
Beloven - Omgeving Haarlem - Fietsen, skaten, zwemmen (geen sportschool)
tofferuiter - Omgeving vroomshoop (ommen, hardenberg, almelo) Hardlopen, skaten, zwemmen, of iets anders
_bokworst - Lisa - Nieuwleusen - hardlopen
_Jody_ - Nijverdal - Hardlopen, zwemmen, skaten, Mountainbiken (lijkt mij erg gaaf, maar nog nooit gedaan) of evt iets anders
dancer_ - omg. Gouda/Rotterdam - Hardlopen (ben aan het trainen voor de halve marathon maar vind het geen probleem om korte rondjes te lopen/iemand wat te leren).
Citaat:Utrecht - _Tara_ - Emma - Hardlopen, fitnessen, groepslessen, zwemmen, ik sta voor van alles open!
Ommen - Anneliesdj - Als ik er maar conditie van krijg
Almere/Amersfoort - Fairytales - Sandra - Almere (doordeweeks) & Amersfoort (weekend) - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!
Uitgeest - beenjesshar - wandelen, zwemmen, voetballen
Wageningen (Avalon) - Simoonzel - Ik zoek nog iemand die mee wil krachttrainen bij Avalon in Wageningen!
Antwerpen BE - Kirrr - Mensen uit BE - provincie antwerpen of vlaamse Brabant mogen zich altijd bij mij melden.
Omgeving Alkmaar - Babsiej - Ik sport in Broek op Langedijk omgeving Alkmaar. Misschien ook leuk om samen met iemand wat te doen
Lienden - Eeffii - Kom uit de Betuwe, wil in Lienden gaan sporten!
Eindhoven - renee16 - crossfit, fitness, yoga, pilates, hardlopen?
Haarlem - Locanda - Ja, ik moet ook echt. Meerdere redenen, maakt me niet uit wat. Zal veel dingen nog wel moeten opbouwen
Utrecht - Suuskipje - voorkeur groepslessen, zwemmen, yin yoga lessen in Utrecht maandagavond 20.15
Utrecht - J508- hardlopen, crossfit
Omgeving Barneveld - JorisDy - zolang het maar geen sportschool is & geen zwemmen (dat doe ik al).
Omgeving Haarlem - Beloven - Fietsen, skaten, zwemmen (geen sportschool)
Omgeving Vroomshoop - tofferuiter - Hardlopen, skaten, zwemmen, of iets anders
Nieuwleusen - _bokworst - Lisa - hardlopen
Nijverdal - _Jody_ - Hardlopen, zwemmen, skaten, Mountainbiken (lijkt mij erg gaaf, maar nog nooit gedaan) of evt iets anders
Citaat:Drenthe:
*
Flevoland:
* Almere (doordeweeks) - Fairytales - Sandra - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!
Friesland:
*
Gelderland:
* Wageningen (Avalon) - Simoonzel - Ik zoek nog iemand die mee wil krachttrainen bij Avalon in Wageningen!
* Lienden - Eeffii - Kom uit de Betuwe, wil in Lienden gaan sporten!
* Omgeving Barneveld - JorisDy - zolang het maar geen sportschool is & geen zwemmen (dat doe ik al)
Groningen:
*
Limburg (NL):
*
Noord-Brabant:
* Eindhoven - renee16 - crossfit, fitness, yoga, pilates, hardlopen?
Noord-Holland:
* Uitgeest - beenjesshar - wandelen, zwemmen, voetballen
* Omgeving Alkmaar - Babsiej - Ik sport in Broek op Langedijk omgeving Alkmaar. Misschien ook leuk om samen met iemand wat te doen
* Haarlem - Locanda - Ja, ik moet ook echt. Meerdere redenen, maakt me niet uit wat. Zal veel dingen nog wel moeten opbouwen
* Omgeving Haarlem - Beloven - Fietsen, skaten, zwemmen (geen sportschool)
Overijssel:
* Ommen - Anneliesdj - Als ik er maar conditie van krijg
* Omgeving Vroomshoop - tofferuiter - Hardlopen, skaten, zwemmen, of iets anders
* Nieuwleusen - _bokworst - Lisa - hardlopen
* Nijverdal - _Jody_ - Hardlopen, zwemmen, skaten, Mountainbiken (lijkt mij erg gaaf, maar nog nooit gedaan) of evt iets anders
Utrecht:
* Utrecht - _Tara_ - Emma - Hardlopen, fitnessen, groepslessen, zwemmen, ik sta voor van alles open!
* Amersfoort (weekend) - Fairytales - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!
* Utrecht - Suuskipje - voorkeur groepslessen, zwemmen, yin yoga lessen in Utrecht maandagavond 20.15
* Utrecht - J508- hardlopen, crossfit
Zeeland:
*
Zuid-Holland:
*
België:
* Antwerpen BE - Kirrr - Mensen uit BE - provincie antwerpen of vlaamse Brabant mogen zich altijd bij mij melden.
Citaat:Drenthe:
*
Flevoland:
* Almere (doordeweeks) - Fairytales - Sandra - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!
Friesland:
*
Gelderland:
* Wageningen (Avalon) - Simoonzel - Ik zoek nog iemand die mee wil krachttrainen bij Avalon in Wageningen!
* Lienden - Eeffii - Kom uit de Betuwe, wil in Lienden gaan sporten!
* Omgeving Barneveld - JorisDy - zolang het maar geen sportschool is & geen zwemmen (dat doe ik al)
Groningen:
*
Limburg (NL):
*
Noord-Brabant:
* Eindhoven - renee16 - crossfit, fitness, yoga, pilates, hardlopen?
Noord-Holland:
* Uitgeest - beenjesshar - wandelen, zwemmen, voetballen
* Omgeving Alkmaar - Babsiej - Ik sport in Broek op Langedijk omgeving Alkmaar. Misschien ook leuk om samen met iemand wat te doen
* Haarlem - Locanda - Ja, ik moet ook echt. Meerdere redenen, maakt me niet uit wat. Zal veel dingen nog wel moeten opbouwen
* Omgeving Haarlem - Beloven - Fietsen, skaten, zwemmen (geen sportschool)
Overijssel:
* Ommen - Anneliesdj - Als ik er maar conditie van krijg
* Omgeving Vroomshoop - tofferuiter - Hardlopen, skaten, zwemmen, of iets anders
* Nieuwleusen - _bokworst - Lisa - hardlopen
* Nijverdal - _Jody_ - Hardlopen, zwemmen, skaten, Mountainbiken (lijkt mij erg gaaf, maar nog nooit gedaan) of evt iets anders
Utrecht:
* Utrecht - _Tara_ - Emma - Hardlopen, fitnessen, groepslessen, zwemmen, ik sta voor van alles open!
* Amersfoort (weekend) - Fairytales - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!
* Utrecht - Suuskipje - voorkeur groepslessen, zwemmen, yin yoga lessen in Utrecht maandagavond 20.15
* Utrecht - J508- hardlopen, crossfit
Zeeland:
*
Zuid-Holland:
* Omg. Gouda/Rotterdam - dancer_ - Hardlopen (ben aan het trainen voor de halve marathon maar vind het geen probleem om korte rondjes te lopen/iemand wat te leren).
België:
* Antwerpen BE - Kirrr - Mensen uit BE - provincie antwerpen of vlaamse Brabant mogen zich altijd bij mij melden.