Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) niet zo snel last van je voeten.
). Zelfs als ze lange tijd gedragen zijn, zitten ze eens zo lekker. Ik vind het altijd pijnlijk om een versleten paar weg te gooien, ze zitten echt té goed
karuna schreef:Ik heb goede wandelschoenen ervoor. Niet alles is daarvan stug. Een paar is een halfhoge schoen van Decathlon, hun eigen merk van maarliefst 15 euro. Zij hebben een goed gevormd voetbed en zijn stevig genoeg zonder stug te zijn. Het andere paar is een paar lage solomon schoenen. Ook wandel met een goed voetbed.
In beiden heb ik extra gevormde inlegger nodig ivm knieafwijking waardoor mijn voet extra naar buiten moet komen.
Misschien helpt het zowiezo om eens te laten nakijken of je niet misschien platvoeten oid hebt. Daarmee krijg je extra zere en moeie voeten als je niet voldoende tegendruk hebt onder je voet.
Ik krijg er altijd blaren in, mijn voeten voelen loodzwaar (ook al zijn ze niet zo zwaar, maar ze voelen zo benauwd voor mij). Nochtans maat is juist (de grotere maat was véél te groot).
(ik heb deze niet voor de paarden maar als je voeten niet meer groeien kan zo'n investering natuurlijk wel
) en ariat is inderdaad fijn