Tandarts....

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Tandarts....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 13:54

...Vandaag merkte ik tijdens het eten dat er wel een heel hard stukje in mijn salade zat.. Jawel, een stukje vulling van mijn verstandskies heeft besloten niet langer deel uit te willen maken van mijn kies :Y) so far so good.

Nu moet ik donderdag naar de tandarts, ik moest sowieso al over 1,5 week... Maar nu komt dit er ook nog weer bij. En ik ben báng voor de tandarts. Zelfs zo bang dat ik een operatie voor implantaten al bijna 2 jaar aan het uitstellen ben (ik mis een tweetal kiezen ivm een aangeboren afwijking :+ ). Die operatie gaat dit jaar - voor de zomer - plaatsvinden.

Maargoed, HELP! Ik ben dus bang. Ik ben bang voor de spuitjes en dat nare geluid wat je hoort wanneer er ook maar iets aan wordt geraakt (kraken, piepen etc).

Iemand de gouden tip zodat ik toch iets relaxter in die stomme stoel lig? -O-

ja, ik vind dit echt heel suf.... Ik ben niet bepaald een watje, totdat mensen aankomen met boren en spuiten. Gédver

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Tandarts....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 13:56

Nee dit is niet suf... Ik ben er zelfs voor naar een narcosetandarts geweest. Voor een bedrag afijn... Maar ik heb er totaal geen spijt van en had het geld er graag voor over, zo erg is het. :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 13:57

Mwah, ik heb ooit eens serieuze kalmeringspillen van de huisarts gekregen toen ik een mislukte wortelkanaalbehandeling had gehad en dus nog voor een 2e x terug moest komen, dus dat je het eng vind is zo suf niet.
Je kan evt pillen bij een drogist halen, van die anti-stresspillen. Wellicht ondersteunt je dat, al is het maar placebo-effect :+

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 13:58