Ik ben op zoek naar een leuke sport, maar ik ben erachter gekomen dat ik echt een moeilijk persoon ben

Gisteren, na mijn doktersbezoek naar aanleiding van rug- en heupklachten, ben ik erachter gekomen dat mijn rechter been iets korter is dan mijn linker been. Dit is omdat mijn hamstrings te kort zijn. Hier heb ik dus oefeningen voor gekregen maar dit zijn zittende oefeningen

Nu ben ik dus op zoek naar een leuke sport. Ik ben al eens begonnen met hardlopen maar door die te korte hamstrings krijg ik dus ook extra klappen op mijn knieen. Dit is dus leuk voor later, als mijn hamstrings een beetje opgerekt zijn en ik ben ook zeker van plan om dit te gaan doen. Maar niet nu.
Ik heb paard gereden maar bij gebrek aan paard en zin om in een manegeles te rijden, ben ik hier mee gestopt. Verder wil ik absoluut geen balsporten en het liefst ook geen teamsport omdat ik nog wel eens afzeg. Dit is inderdaad een motivatie en 'schop onder je kont'-probleem, maar hier hoeven mijn teamgenootjes geen last van te hebben.
Ik dacht aan zwemmen, maar bij ons in het dorp is maar een zwembad waar je alleen op bepaalde dagen kan zwemmen (baantjes) en dan zijn er maar 2 banen open omdat het voornamelijk een recreatie- en zwemlesbad is...
Verder dacht ik aan fietsen, wielrennen, oid. maar hiermee rek ik dus mijn hamstrings niet op en krijg ik wel last van mijn knieen en rug (dat kan zijn door het zadel, maar ik heb het geld niet om een dure fiets aan te schaffen)
Fitness lijkt mij wel leuk, maar ook dit is vrij ver en als het dan een keer regent dan ga ik gewoon niet...

Ik zou ook niet zo goed weten hoe ik moet beginnen met fitness (op die machines?)
Dingen zoals schermen oid. wordt er in mijn dorp allemaal niet beoefend en aangezien ik geen studentenOV heb wordt het vrij duur om mijn dorp meerdere keren per week te verlaten (naast school).
Mijn eisen dus...
-(Het liefst) geen teamsport.
-Geen balsport.
-Iets waar ik mijn benen bij moet gebruiken.
-(Het liefst) niet iets waar ik lessen of klasjes voor moet volgen omdat ik niemand tot last wil zijn als ik om welke reden dan ook eens af zeg. Dit kan demotivatie of lichamelijke klachten zijn...
-Geen dansen, dit heb ik vroeger gedaan en er werd mij verteld dat ik dit beter heel, heel ver achter mij kan laten...

-Het hoeft niet perse een heel actieve sport te zijn.
Een beter lichaam krijgen is altijd een plus. Ik ben verder ook wel geinteresseerd in yoga maar ik heb geen flauw idee hoe en wat ik moet doen om daar mee te beginnen. Kan dit thuis? Moet ik hier een yogamatje, bal, gewichten, voor aanschaffen? Ik ben namelijk bereid om dingen aan te schaffen voor mijn sport mits ik hier goed over geinformeerd ben. Ik ga geen dure dingen aanschaffen om een sport te proberen die ik vervolgens niet leuk vind.
Ik zie heel veel '30 day challenges' voorbij komen maar wat is dan wijs? Het lijkt mij niet dat je zonder warming up 150 sit ups etc. doet? En wat doe je na die 30 dagen, begin je dan overnieuw?
Verder ben ik heel erg benieuwd wat voor (bijzondere?) sporten andere bokkers beoefenen!
Wel weersafhankelijk, maar dat is hardlopen ook tenzij je gewoon in weer en wind gaat.