Ik open dit topic in de hoop wat advies te krijgen, want ik weet zelf niet zo goed meer wat ik moet doen.. Ik ben namelijk erg mager(51 kilo en 1.80), heb moeite met eten, heb weinig energie en sport niet. Nu wil ik heel graag wat spieren kweken op mijn armen, buik en benen, maar vind ik het erg lastig om hiermee te beginnen, omdat ik gewoon niet weet wat ik kan doen. Nu vroeg ik me af of er meer bokkers zijn die hetzelfde hebben of hebben gehad en wat jullie doen, ook qua voeding. Zoals ik al zei heb ik moeite met eten, het is al sinds ik klein ben een struikelpunt van mij en dat helpt ook niet echt.
Ik kan moeilijk buitenshuis eten(bijv in een restaurant), ik lust niet heel veel en vind redelijk normale hoeveelheden eten al snel te veel. Ook drinken moet ik mezelf aan herinneren, anders drink ik makkelijk de halve dag niks.. Al met al hoop ik dus dat jullie wat advies hebben wat te doen qua voeding en workouts waarbij ik wat spieren op kan bouwen zonder er half dood bij neer te vallen
.Alvast bedankt!

.