Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zag op FB wat langskomen en dacht "WTF?"... Dus mjah...Werecat schreef:Gezond leven kan heel duur zijn; een zak friet van 2 kilo is nu eenmaal veel goedkoper dan een zak met groentes van 2 kilo. Vaak is ongezond ook makkelijker, wat waarschijnlijk ook een oorzaak is.

qua avond eten eet ik eigenlijk wel altijd gezond en ben voor 2 personen zelden meer dan 35 euro aan boodschappen kwijt.overigens heb ik zelf een gewicht waar ik altijd onder wil blijven en daar heb ik gelukkig nog nooit moeite voor hoeven doen. Lianne86 schreef:Heel simpel, mensen moeten doen waar ze zich goed bij voelen... Ga ik me niet druk over maken... Niet mijn probleem in feite.
Jasmijn159 schreef:Lianne86 schreef:Heel simpel, mensen moeten doen waar ze zich goed bij voelen... Ga ik me niet druk over maken... Niet mijn probleem in feite.
Het 'probleem' is dus dat het WEL jou probleem is. Indirect betaal je via je zorgpremie namelijk mee aan alle diabetes-medicatie, vaatchirurgie, hartklepmedicatie, maagbanden etc van mensen met overgewicht.
Zolang ik er zelf geen last van heb... Mocht ik ooit ergens last van krijgen, dan betalen die mensen ook voor mij...Jasmijn159 schreef:Lianne86 schreef:Heel simpel, mensen moeten doen waar ze zich goed bij voelen... Ga ik me niet druk over maken... Niet mijn probleem in feite.
Het 'probleem' is dus dat het WEL jou probleem is. Indirect betaal je via je zorgpremie namelijk mee aan alle diabetes-medicatie, vaatchirurgie, hartklepmedicatie, maagbanden etc van mensen met overgewicht.
dus ik vind je stelling echt dikke klets.... Lianne86 schreef:Jasmijn159 schreef:
Ja en ik betaal ook voor mensen die kanker enzo hebben, prima toch?Zolang ik er zelf geen last van heb... Mocht ik ooit ergens last van krijgen, dan betalen die mensen ook voor mij...
Geld is maar geld...
listiglistje schreef:Jasmijn159 schreef:
Wat een onzin, net of alleen mensen met overgewicht + ongezonde levensstijl wat mankeren![]()
Overgewicht wil niet zeggen dat je wat gaat mankeren.....ik vind het erg kortzichtig![]()
Er zijn genoeg slanke mensen met ook een te hoog cholesterol gehalte, of ze roken,
drinken, gebruiken drugs of eten evengoed ongezond voedseldus ik vind je stelling echt dikke klets....
Jasmijn159 schreef:Lianne86 schreef:Heel simpel, mensen moeten doen waar ze zich goed bij voelen... Ga ik me niet druk over maken... Niet mijn probleem in feite.
Dat is nog steeds een keuze waar je zo mee kan stoppen. (Ja, heel makkelijk praten voor iemand die niet verslaafd is
)