Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) ...zie http://www.hippischesportoefentherapie.nl

Mioux schreef:Ik heb zelf ook rugproblemen.
Zelf heb ik na enkele keren fysiotherapie en kraken een afspraak gemaakt bij de huisarts. Deze heeft mij doorverwezen om toch foto's te maken.
Misschien kan je eerst kijken of je foto's kan laten maken om te zien of er niks scheef zit/scheef gegroeid is.
Naapienaap schreef:Ik heb zelf veel baat bij de fysio... mijn SI staat scheef en mijn L5 gaat stroef.
Dit werkt voor mij... maar dat kan verschillen per persoon per klacht en behandelaar natuurlijk.
Als nog nooit ter behandeling bent geweest kun je misschien het beste eerst een keer langs je huisarts.
BokitoZ schreef:Wauw wat een hoop reacties!
Ik denk dat ik misschien het beste eerst naar de huisarts kan gaan financieel gezien zal een doorverwijzing naar bv een fysio dan ook vergoed worden volgens mij..?
BokitoZ schreef:Ik denk dat ik misschien het beste eerst naar de huisarts kan gaan financieel gezien zal een doorverwijzing naar bv een fysio dan ook vergoed worden volgens mij..?
Tazzey schreef:Dit is alleen als je aandoening hebt die op de chronische lijst staat. Algemene rugklachten staan daar niet opIk geloof dat je de eerste 20 behandelingen zelf moet betalen.
Ninx schreef:Dat is niet helemaal waarRuiterfysio heb je geen verwijzing voor nodig, en wordt bijna volledig vergoed.
het licht eraan welk verzekeringspakket je hebt... dan heb jij toevallig een goed verzekerd pakket waarschijnlijk