Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vuurneon schreef:Mijn relaxtempo is al (mits het windstil is) in de 7de versnelling, maakt niet uit of ik een uur van tevoren naar de faculteit vertrek of niet. Mijn basis loop- en rentempo ligt ook vrij hoog.Dacht ik ook, totdat ik écht gewoon op een relaxter tempo ging fietsen en op tijd weg ging. Mijn "ik fiets iets minder hard" bleek alsnog gewoon hard te zijn
Moet je ver fietsen? Want tot 6 km red ik het nog met rustig fietsen, maar als ik 10 km moet fietsen is het hoe dan ook mis en vertrek dan eerder om even op adem te komen cq uit te zweten voordat ik naar binnen stap.
Toen ik nog hardliep, liep ik in de vrieskou ook rustig met een singlet en armwarmers die ik halverwege afstroopte; iets met mouwen was echt veel te warm. Herlinde98 schreef:Ik zit voor mijn laptop in dit koude huisje, handen verkleumt en mn voeten hebben het ook niet erg warm. Maar mn lichaam zweet als een malle... Zomer of winter warm of koud weer ik zweet altijd. Ik heb ook geen idee hou dit zou kunnen. Misschien fiets je wel iets te hard TS ? Of bijvoorbeeld spanning om op tijd in de les te komen. Dan zou de oplossing kunnen zijn eerder weg gaan en rustig aan doen...
Goof schreef:Gydja schreef:Je kan ook iets laten dichtbranden onderhuids waardoor je minder zweet.
Botox schijnt de oplossing tegen zweten te zijn.
Ik heb ooit mijn ex mijn zijn gruwelijke zweetvoeten aan de botox willlen helpen, maar hij wilde geen botox-behandeling...