Ik heb een vervelend probleempje gekregen
Ik slaap de laatste weken absurd lang. Gerust klokje rond. Elke dag, al bijna een maand (gelukkig heb ik nu geen colleges). Daarvoor had ik een weekje tentamens, en sliep ik drie dagen wat minder (5 uur ongeveer per nacht) Maar ook de dagen daarvoor sliep ik 8 tot 9 uur. Na mijn tentamens heb ik 's nacht 17 uur geslapen. Daarna beviel mijn lichaam dat kennelijk wel want als ik acht uur heb geslapen dan ben ik nog steeds heel erg moe. Normaal gesproken slaap ik 8 tot 9 uur en dan ben ik helemaal fris. Ik vind het best vervelend worden dan ik elke dag om half elf wakker word, ook als ik om 10 uur slaap. Het in slaap vallen is overigens geen probleem, ik val meestal wel met een tien minuutjes in slaap.Ik heb absoluut geen stress momenteel, voeding let ik altijd op. Er zijn geen veranderingen voor de rest. Sterker nog, ik ben al enkele weken vrij. Ik slik geen nieuwe medicatie. Ik heb mezelf al een paar keer op rij uit bed geschopt maar dan viel ik meestal ergens anders in slaap.
Een echte strijd dus om wakker te worden en te blijven. Misschien moet ik dit toch maar doorzetten? Maandag beginnen mijn colleges weer en ik hoop dat ik dan weer een beetje geestelijk aanwezig kan zijn tijdens de colleges. Wie heeft de tip voor mij zodat ik weer mijn bed uit spring met frisse tegenzin!?

) evt iom met de huisarts voor de zekerheid even bloedonderzoekje.
moet erom 5 uur uit dus wordt een kort nachtje. Maar ik hoop wel dat het 'lange slaap ritme' beetje wordt opgebroken.