Niet ieder beha-model zit mij dus even goed. Het liefst draag ik voorgevormde beugelbeha's waar de dames voor het grootste deel in zitten verpakt, dus geen cups waar de tepels nog maar net onder de rand verdwijnen. Bij dat soort beha's hoef ik maar één keer op en neer te springen en de dames ontsnappen.

Nu heb ik een aantal beha's van Sapph die ik erg fijn vind, maar aangezien ik ook weleens wat anders wil, ben ik benieuwd wie mij kan vertellen welke beha's nog meer fijn zijn. Ik wil namelijk ook graag mooie beha's dragen zonder dat ik beperkt ben tot sportmodellen.
Kleine toevoeging:
D is natuurlijk geen absurd grote maat, maar het gaat me voornamelijk om de vorm van de cups. Veel beha's zijn voor mij te laag uitgesneden, terwijl ik graag beha's draag met hoge/hogere uitgesneden cups.
) bij de primark en die zitten super... Als ik echt ga sporten/hardlopen dan doe ik er wel een simpel sportbhhempje (ja, zo'n elastisch ding, zonder beugels of wat dan ook) over aan soms (Hangt eraf welke BH ik aan heb :S) maar voor de rest... Geen problemen daarmee...
) maar dan merk ik aan het eind van de dag wel dat ik hem het liefste uit doe.
(90F)