stacker 3 xlpc. Wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

stacker 3 xlpc. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-15 22:44

Sinds een week gebruik ik 1 maal per dag 1 stacker . (Supplement voor het ssporten) ik merk dat het veel doet. Ik heb niet continu zin meer om te snaaien en mijn eten verteerd beter ensneller. Zijn er meer mensen die dit of iets vergelijkbaars gebruiken en wat zijn jullie ervaringen ?

Mizora

Re: stacker 3 xlpc. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 22:49

Ik heb kort B&F Ripped gebruikt. Maar ik slikte hem 's ochtends binnen een kwartier na het wakker worden en kon dan 's avonds nog altijd niet slapen. Ik was wel vrolijk (en wat hyper), met veel energie en weinig trek. Wel heb ik er 1 keer flink maagpijn van gehad. Ik denk dat de capsule toen tegen mijn maagwand open gegaan is, vond hij niet aangenaam. Ik lag zowat dubbel van de pijn voor een kwartier.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-15 22:52

Ow jeetje klinkt inderdaad naar. Ja er zit een vrijhoog cafeïne gehalte in inderdaad het was de eerste dagen flink wennen maar het gaat nu beter

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 06:26

Zit er Guarana? Dat zou ik even goed nakijken.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:27

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 04:38

Oke dat zou kunnen. Ik vind het fijn spul

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 06:15

Fijn spul, serieus? Heb je enig idee wat je je lichaam aandoet door die rotzooi te slikken? Wist je dat er mensen echt beroertes van hebben gehad? Dat er mensen in het ziekenhuis aan de hartbewaking hebben gelegen door die troep? Dat er zelfs mensen aan zijn dood gegaan, en dat het best verslavend is?

Hier een linkje wat interessant kan zijn:
http://www.nationaalgezondheidsforum.nl ... 3-Stackers

Als je hier perse mee door wilt gaan zorg dan iig dat je onder controlle bent van een arts. Persoonlijk ben ik van mening dat als je op een gezonde manier wilt afvallen, stackers zeker niet op je lijstje thuis horen :n

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 13:10

Ik wil helemaal niet aFvallrn ik gebruik het als ondersteuning voor fitniss

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:12

afvallen is toch niet per definitie in kg's, kan ook in vet% zijn.. Beter cutten dan aan de vetburners, uiteindelijk krijg je er last van en als je ermee stopt is je stofwisseling ontregeld dus ben je weer terug bij af.

Maar, in de fitness wereld is het heel normaal.. Dus ik begrijp je overweging

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:24

Ik ben jaren bij een endicrinoloog onder behandeling geweest voor mijn hypofyse en ik had het met hem over afvallen en dat ik geen energie had, het eerste dat hij zei was dat ik nooit aan die stackers moest beginnen omdat het gif is voor je hypofyse. Als je weet wat de hypofyse allemaal doet en regelt in je lijf en wat er allemaal fout kan gaan door een aandoening aan de hypofyse laat je die stackers wel liggen.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:40

De stackers die bij bnn besproken worden mogen niet meer verkocht worden . Het merk stacker bestaat nog maar de ingrediënten zijn verandert. De speed die er bijvoorbeeld in zat zit er niet meer in.
Het is geen wondermiddel, het is niet goed voor langdurig gebruik en hou je lichaam in de gaten!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:45

Sjoos schreef:
De stackers die bij bnn besproken worden mogen niet meer verkocht worden . Het merk stacker bestaat nog maar de ingrediënten zijn verandert. De speed die er bijvoorbeeld in zat zit er niet meer in.
Het is geen wondermiddel, het is niet goed voor langdurig gebruik en hou je lichaam in de gaten!

Wat een goede vooruitgang!! _/-\o_
Wist ik niet

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:07

Het vroegere bestand deel Ephedrine (ephedra) is verboden in NL en BE. Daarvoor in de plaats gebruiken ze hoge concentraat Guarana en Caffeïne. Daarvan krijg je "meer energie". Dit is nog net zo schadelijk als de Ephedrine!!

Je hart krijgt een enorme klap van dat spul, elke keer weer. Je nieren draaien constant overuren om die zooi weer uit je lichaam te krijgen. En je stoffwisselin raakt er alleen maar van slag. Kortom je bereikt tijdelijk je doel misschien maar de prijs is erg hoog. Er wordt ook al een tijd gediscussieerd of het niet gewoon verboden moet worden, vanwege de vele bijwerkingen.

TS als je echt hiermee door wil aan let dan goed op jezelf. Mocht je Hartkloppingen krijgt moet je echt stoppen! Drink ruim voldoende water.

Hoelang wil je het gaan gebruiken?

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:14

Die pillen zijn levensgevaarlijk.

Ik heb ze een ook een poosje geslikt maar werd er doodziek van. Mijn hart sloeg over en mijn hart sloeg onwijs snel.

Mijn moeder is ermee naar de apotheek gegaan omdat ze precies wilde weten hoe het zat met die pillen. De apotheker zij ook dat die pillen verboden zouden moeten zijn en dat ze heel erg schadelijk zijn. Hoe langer je ze gebruikt hoe hoger de kans op een hartstilstand.

Ik heb alles ingeleverd bij de apotheek om te vernietigen.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:31

Citaat:
Hoe werken Stackers of fatburners?Een Stacker heeft invloed op het proces van thermogenisis. Thermogenisis is de afbraak van lichaamsvet. Dit gebeurt door een verhoging van je stofwisseling. Allereerst zullen Stackers je opgeslagen vetvoorraad verbranden om je energie voor de verhoogde stofwisseling te geven. Daarna zullen de vetten afgebroken worden. Ook zal het voorkomen dat bestaande vetvoorraden vergroot worden.

Zijn Stackers of fatburners gevaarlijk?Stackers kunnen gevaarlijk zijn, zeker bij een verkeerd gebruik. Het kan zorgen voor ernstige bijwerkingen. Doordat je stofwisseling verhoogd wordt, kan dit zorgen voor een erg opgejaagd gevoel. Ook een sterk verhoogde hartslag, hoge bloeddruk, nervositeit, flauwvallen en geheugenverlies horen bij deze bijwerkingen. Ook kan het zorgen voor een soort verslaving aan het product. Wanneer je ermee stopt kan dit zorgen voor hoofdpijn, misselijkheid, verlaagde alertheid en depressiviteit.

Citaat:
Werken de Stackers/fatburners echt?De meeste goede Stackers werken echt. Vooral in het begin kun je veel gewicht verliezen. Het effect van Stackers kan wel na een tijdje uitgewerkt zijn, omdat je lichaam gewend raakt aan de vernieuwde omstandigheden. Afvallen met een Stackerwerkt dus wel, de vraag is hoe en voor hoe lang.

Is afvallen met Stackers aan te raden?Het grote probleem van veel mensen die Stackers gebruiken, is dat ze vaak uit gemakzucht geen goed leefpatroon volgen. Doordat ze niet gezond eten en sporten, gebeurt het vaak dat de werking van de Stackers van korte duur is. Het zogenaamdejojo-effect treedt dan op. Wanneer iemand stopt met de Stackers zal diegene namelijk snel weer aankomen, omdat nog steeds het slechte leefpatroon gevolgd wordt. De gezondste manier om af te vallen is daarom nog altijd sporten en het volgen van een goed eetpatroon. In combinatie met een voedingssupplement is dit een goede manier. Alleen het gebruik van Stackers is dus geen goede oplossing.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 14:40

Ik heb nog een vol potje staan. Maar kan er niet tegen (hyperventilatie).

Het ligt er denk ik ook aan hoe en hoeveel/hoe lang je het gebruikt.. Soms kan het wel net dat beetje extra geven.
Net als energiedrankjes, alleen dan kleine en sterker.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 15:06

Ik heb me er inderdaad goed over ingelezen. Ik gebruik er maar 1 per dag en ook alleen wanneer ik die dag sport dus in het weekend niet. Ik heb het topic meer geopend voor Andere Die Dit Ook Gebruiken niet Voor Onnodig Commentaar :)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:49

Ik zie weinig commentaar hoor alleen waarschuwingen maar dat kan je verwachten als je hier een topic over opent dat je Onnodig Commentaar krijgt. Veel plezier met je stackers.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 09:53

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 14:25

Dat topic is uit 2009....

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 14:31

Ik wist niet dat de tegenwoordige stackers gevaarlijk zijn.
Ik heb de 'echte' gehad 10 jaar terug.
Met Ephedra dus.
15 kilo in 2 maand eraf.
En idd ik was de hele dag hyper incl hartkloppingen.
Het heeft ook best een tijd geduurd voor ik weer de oude was toen m'n potje leeg was.
Mijn vriendin heeft ze ook geslikt en werd er echt doodziek van.
Dus idd beetje uitkijken met dat spul

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 14:47

secricible schreef:
Dat topic is uit 2009....

Daarom kun je nog wel de ervaringen lezen.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 16:16

Ik heb ze nu een tijdje gebruikt. Merk weinig verschil. Ik ben wat fitter dat wel wat wakkerder. Beetje haastig soms. Merk wel wat in mijn figuur . Spieren zijn nog strakker geworden ! Dus werkt goed bij mij

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 16:40

Het is ook van tijdelijke aard he. Als je stopt ben je weer terug bij af. De pillen houden je lichaam voor de gek, het werkt hetzelfde als een pijnstiller zeg maar. Het is niet ondersteunend. Dus als je stopt zullen je spieren ook minder strak zijn als dat al een effect van de pillen is. Ja en wakkerder is logisch met die bakken cafeïne die erin zitten.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 16:45

Nee hoor ben al een week gestopt ondertussen ... ;)