Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die weten dat vast wel. Gaat overigens ook nog maar over 2-4 pillen. Heb er 20 voorgeschreven gekregen en gebruik er 16 voor mijn vlucht vertrekt.
ik zit liever een paar uur in pijn, dan in de gevangenis 
als je dat zou willen doem ben ik je eeuwig dankbaar! Ik probeer van de week langs de apotheek te gaan, mocht dat niet meer lukken lever ik ze in Australië in en leef ik de laatste 14 uur wel op paracetamol, is wel te overzien
heb alleen dan thuis voor s nachts ook niets, kan pas vrijdagochtend naar de dokter...
ja, wazig en misselijk wel, maar dat trekt hopelijk weg ... liever dit dan de pijn die ik had
_xManadisx_ schreef:Ik heb tabletten van 100 gram. Die neem ik in voor ik vertrek in Australië. Daar kan ik min. 12 uur op vooruit. Dus dan kan ik iig de helft van de reis pijnvrij doorkomen. Ik vertrek volgende week woensdag 9 uur ned tijd, dus maandag zou nog optijd zijnals je dat zou willen doem ben ik je eeuwig dankbaar! Ik probeer van de week langs de apotheek te gaan, mocht dat niet meer lukken lever ik ze in Australië in en leef ik de laatste 14 uur wel op paracetamol, is wel te overzien
heb alleen dan thuis voor s nachts ook niets, kan pas vrijdagochtend naar de dokter...
luuntje schreef:Mijn Tramadol gaat gewoon altijd mee.
Ik laat in Nederland de apotheek een brief printen van de medicatie die ik slik.
Wellicht kan de apotheek in Australie dat ook doen.
ankem schreef:luuntje schreef:Mijn Tramadol gaat gewoon altijd mee.
Ik laat in Nederland de apotheek een brief printen van de medicatie die ik slik.
Wellicht kan de apotheek in Australie dat ook doen.
Officieel mag dit dus niet zo....Kwam ik ook achter toen ik op het punt stond om te vertrekken...![]()
https://www.mijnmedicijn.nl/dossier/med ... p-vakantie