Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RoWi schreef:Zo, je hebt het echt te pakken zeg!![]()
Ik hoop dat ze snel weten wat het precies is, heel veel beterschap!
Merell123 schreef:Jeetje wat naar voor je!
Als het een longontsteking is, hoe kan het dan dat je zo snel zoveel bent afgevallen terwijl je wel gewoon eet.. Ik heb paar maanden geleden ook een behoorlijke longontsteking gehad, en ook ontzettend afgevallen, maar er ging bij mij ook weinig naar binnen..
Ben benieuwd naar de uitslag van je bloedonderzoek, hopelijk komt er iets uit wat simpel op te lossen is..
pandour4evuh schreef:Als ik de symptomen bekijk, is inderdaad het eerste waar ik ook aan denk hyperschildklier.
Een belangrijk teken hiervan is de verhoogde hartslag en ademhaling. je lichaam is in overdrive. ook als je temperatuur voor jou te hoog is is dit een belangrijk teken. Is er al bloed geprikt? Deze aandoening is te behandelen, het is in het begin een gevecht maar het wordt uiteindelijk beter.Succes
xxsalinaxx schreef:Wordt je ook getest op pfeiffer? Ik had dezelfde symptomen 4 maanden geleden en had pfeiffer te pakken. Gaat pas sinds eind december weer beter.
Sommige hebben er heel erg en lang last van (lang= paar jaar)
En sommige merken er niets van
Alleen je dat met je hartslag enzo had ik niet dus ben benieuwd wat het dan wel is!
xxsalinaxx schreef:Ja daarom! Want ik had dacht ik keelontsteking en longontsteking maar was dus pfeiffer. Had enorm dikke lymfeklieren kon me nek niet draaien , tong helemaal dik en echt moe.
Ik wou alleen alles te snel kunnen dus heb halverwege een terugval gehad was echt een soort van depressief geworden omdat ik niks kon maar alles wilde
Dus zeker rust houden, wat het ook kan zijn
Hoop dat het iets 'simpels' is!!
karuna schreef:Wat is je hartslag op dit moment? Als die steevast veel te hoog is zou je toch zowat doorgestuurd moeten worden naar een cardioloog zou je zeggen. Al kan een te snelle schildklier deze klachten heel goed veroorzaken. Als ik mijn pillen te hoog doseer krijg ik dezelfde klachten. Ben benieuwd wat de uitslagen zijn.
Ik heb een aantal keren een veel te hoge hartslag gehad, deels door bijwerking medicatie deels door te hoge dosering, en dat is een erg naar gevoel. Opgefokt, slap, moe, en een bonkend hart. Alleen moest ik er steeds mee naar de cardioloog als het niet binnen een paar uur vanzelf ophield.
LBLGypsyCobs schreef:Het kan toch ook een longprobleem zijn, heb je last van slijm?
Als de functie van je longen verstoord is, komt er minder zuurstof in je bloed.
Dan moet je hart gas geven om toch alle organen van voldoende zuurstof te voorzien.
Dus hartslag en bloeddruk omhoog.
Dat en toch een gebrek aan zuurstof hier en daar zorgt voor vermoeidheid en afvallen, je lichaam verbruikt veel energie.