Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liess__ schreef:Het enige wat bij mij hielp was antibiotica van de huisarts. Heb er nu al een jaar of 3/4 geen last meer van gehad *klopt het nu heel hard af.
Daarnaast altijd zorgen dat je een goede lippenbalsem bij je hebt, als je droge lippen of iets hebt kan je meteen insmeren. Rosebud salve is heel erg goed, wel duur, maar zo'n koortslip is ook niets. Rosebud kan je kopen bij douglas en kost 9,95.
lucifertje schreef:Liess__ schreef:Het enige wat bij mij hielp was antibiotica van de huisarts. Heb er nu al een jaar of 3/4 geen last meer van gehad *klopt het nu heel hard af.
Daarnaast altijd zorgen dat je een goede lippenbalsem bij je hebt, als je droge lippen of iets hebt kan je meteen insmeren. Rosebud salve is heel erg goed, wel duur, maar zo'n koortslip is ook niets. Rosebud kan je kopen bij douglas en kost 9,95.
Dat kan niet, een koortslip wordt veroorzaakt door een virus en daar helpt geen antibiotica tegen.
Ikzelf ben heel gebaat bij een pleistertje van compeed. Krengen kosten wel 10 euro per doosje maar dan ben ik er ook snel vanaf. Ik heb er ook erg veel last van in mijn neus, daar smeer ik mbv een wattenstokje zovirax op.
L-Lysine is een goede tip, die kan ik ook wel eens proberen.