Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:Mars, op welke manier doe jij het? Ga je ook naar de bijeenkomsten ed?

Evenals avocado's waar ik me ook vol van at. Ik at veel noten maar ook hiervan de hoeveelheid n.a.v. WW teruggeschroefd. Ik weeg tegenwoordig mijn pasta-hoeveelheid (nog steeds) af want als het voor m'n neus staat eet ik het toch wel op, uiteindelijk blijkt dat de WW hoeveelheid gewoon voldoende voor me is.
Jolien87 schreef:Wat ik me alleen afvraag: op den duur zul je toch weer over moeten naar 'normaal' eten. Hoe doe je dit dan?
_Nelleke_ schreef:Weight watchers is gewoon normaal eten alleen let je op de hoeveelheden. Op het moment dat je je streefgewicht hebt bereikt gaat de weightwatchers app je automatisch meer punten per dag toebedelen tot je een stabiel gewicht hebt.
Jolien87 schreef:_Nelleke_ schreef:Weight watchers is gewoon normaal eten alleen let je op de hoeveelheden. Op het moment dat je je streefgewicht hebt bereikt gaat de weightwatchers app je automatisch meer punten per dag toebedelen tot je een stabiel gewicht hebt.
Ah oké, ik dacht dat WW ook uit aangepast eten bestond in de vorm van shakes, zakjes, en/of repen. Maar dan heb ik er een verkeerd beeld van.
_Nelleke_ schreef:Amaris, in mijn geval juist minder eten. Ik at wel gezond maar gewoon eigenlijk overal net een te grote portie van. Als je dat heel lang volhoudt kom je langzaam steeds iets aan. Ik heb me door WW aangeleerd m'n porties wat vaker te wegen en niet een 2e keer op te scheppen (terwijl ik eigenlijk geen trek meer had).
connie64 schreef:hmm hier ook een ww poging gedaan,mijn man viel binnen 5 weken 6 kilo af, ik na 5 weken halve kilo.
Heb t dus opgegeven.....
Snap niet wat ik fout doe.
mocht 23 per dag en vaak kwam ik daar niet eens aan.