Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kwita schreef:tja zelfde als bij ons thuis ... en dan is het leuk om het iedere keer uittelokken wanneer jij hapt!
gewoon zo een irritatie ding bij haar opzoeken en het dan net zo vaak terug doen (treiteren)! en gek genoeg stopt het dan al na een poosje
kwita schreef:tja zelfde als bij ons thuis ... en dan is het leuk om het iedere keer uittelokken wanneer jij hapt!
gewoon zo een irritatie ding bij haar opzoeken en het dan net zo vaak terug doen (treiteren)! en gek genoeg stopt het dan al na een poosje
Allejandro schreef:Pissig en kwaad, wat is het verschil dan in jouw ogen?kwita schreef:tja zelfde als bij ons thuis ... en dan is het leuk om het iedere keer uittelokken wanneer jij hapt!
Wauw dat klinkt echt erg volwassen, ts is dan 15 maar ik hoop niet dat dit haar manier van aanpak gaat worden.
Evelijn schreef:Tja... jij ergert je.. en je zusje veranderd niet... dus dan moet je toch zelf bedenken hoe je je gedachtes hierover kan veranderen.. de enige die je kan veranderen ben jezelf. Natuurlijk kan je vragen aan je zusje waarom zij zo eet... maar ze hoeft niet op jouw aanwijzing a la minuut zich aan te passen.
Waarom vind je het zo erg dat je zusje zo eet? Het raakt jou toch verder niet? Je mag het best vies vinden maar waarom wordt je er boos om? Wat maakt het dat je er pissig over wordt?
Als je het trouwens wil bespreken met je zusje zou ik dat niet tijdens het eten doen maar juist op een ander moment.
Mirranda schreef:Neem aan dat je ook wel weet hoe je zus at voordat ze haar beugel kreeg.
Dan kun je zelf je conclusie trekken denk ik.
Overigens ook ik had enorm veel moeite met eten door een slotjesbeugel.
Ik at dus vrijwel niets of vloeibaar![]()
Dat het je stoort begrijp ik wel hoor

Evelijn schreef:maar waarom? kijk eens verder waarom irriteer je je daaraan... (en je irriteert je niet alleen aan de geluiden want je schrijft ook dat als je haar aankijkt dat je dan alleen maar naar de etensresten kijkt)
en als je al denkt dat je niet kan veranderen dan lukt het inderdaad niet.