Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diablo schreef:Ik slik ze al langer dan 'een tijdje', ik slik ze al jaren. Kun je er dan nog steeds zo moe van zijn?
Ik slik ze wel altijd in de ochtend, omdat ik dacht dat ik dan beter de dag door zou komen zonder allergische reacties. Als ik ze 's avonds neem, zal ik dan 's avonds niet nog slaperiger zijn dan nu?

Diablo schreef:Ik slik ze al langer dan 'een tijdje', ik slik ze al jaren. Kun je er dan nog steeds zo moe van zijn?
Ik slik ze wel altijd in de ochtend, omdat ik dacht dat ik dan beter de dag door zou komen zonder allergische reacties. Als ik ze 's avonds neem, zal ik dan 's avonds niet nog slaperiger zijn dan nu?
dus probeer het gewoon 's avonds in te nemen en kijk of het effect heeft. Kan ook zijn dat de werking voor jou niet genoeg is, dat je alsnog last hebt van de allergie (maar in verminderde vorm) en dat je moe maakt. fargo schreef:secricible schreef:Ik heb het 1dag geprobeerd in de ochtend te nemen en viel toen in slaap op mijn werk. Daarom in de avond genomen en toen was het een stuk beter te doen!
Daar werden ze vast niet blij van op je werkKun je nagaan dat het toch echt wel effect heeft dus.