Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:Als je kijkt naar de evolutie zijn we qua relaties behoorlijk dierlijk. Je hebt gewoon behoefte aan genegenheid nodig, die need to belong. Iedereen heeft een natuurlijke drang om een partner te zoeken om daarmee te zorgen voor nageslacht. Dat dit niet altijd lukt kan vele andere redenen hebben, zoals bepaalde gebeurtenissen in het leven die zorgen voor wantrouwen bijvoorbeeld, of mensen met hechtingsproblemen. Tegenwoordig hebben we er ook een handje van om veel te kritisch te zijn.
Hij heeft een fantastisch huis, goedlopend bedrijf en een grote vriendengroep waarmee meerdere keren per jaar mee op vakantie gaat. Mijn indruk is dat hij er niet voor open staat en er misschien wel geen behoefte aan heeft. dressagelady schreef:Ik ben er van overtuigd dat er voor iedereen 1 of meerdere personen op de wereld zijn waar je genoeg connectie en liefde mee hebt om de rest van je leven mee te delen. Je moet hem of haar alleen wel tegenkomen en ervoor openstaan. Mijn oom is iemand die zijn hele leven alleen is gebleven. Toch is er niks 'mis' met hemHij heeft een fantastisch huis, goedlopend bedrijf en een grote vriendengroep waarmee meerdere keren per jaar mee op vakantie gaat. Mijn indruk is dat hij er niet voor open staat en er misschien wel geen behoefte aan heeft.
Bonita_Bon schreef:Joolien schreef:Als je kijkt naar de evolutie zijn we qua relaties behoorlijk dierlijk. Je hebt gewoon behoefte aan genegenheid nodig, die need to belong. Iedereen heeft een natuurlijke drang om een partner te zoeken om daarmee te zorgen voor nageslacht. Dat dit niet altijd lukt kan vele andere redenen hebben, zoals bepaalde gebeurtenissen in het leven die zorgen voor wantrouwen bijvoorbeeld, of mensen met hechtingsproblemen. Tegenwoordig hebben we er ook een handje van om veel te kritisch te zijn.
Jup! En weg te lopen las het moeilijk gaat worden "mwah ik zapp wel even door op Tinder"
die ik zonder die vleeskeurings-app gewoon nooit en te nimmer zou zijn tegengekomen
Idem voor nog 2 andere stellen uit zijn vriendengroep. Bonita_Bon schreef:dressagelady schreef:Ik ben er van overtuigd dat er voor iedereen 1 of meerdere personen op de wereld zijn waar je genoeg connectie en liefde mee hebt om de rest van je leven mee te delen. Je moet hem of haar alleen wel tegenkomen en ervoor openstaan. Mijn oom is iemand die zijn hele leven alleen is gebleven. Toch is er niks 'mis' met hemHij heeft een fantastisch huis, goedlopend bedrijf en een grote vriendengroep waarmee meerdere keren per jaar mee op vakantie gaat. Mijn indruk is dat hij er niet voor open staat en er misschien wel geen behoefte aan heeft.
Mag ik z'n nummer
Doubtless schreef:Joolien: Maar voor genegenheid heb je 'de ware' niet nodig? Dat kan je ook krijgen tijdens een one night stand, van je ouders en vrienden...
Heimdallr: Er wonen ruim 7 miljard mensen op de wereld. Ben je er echt heilig van overtuigd dat je je 'ware liefde' gaat vinden?
. Het zijn geen wiskundige formules.
) of die na ooit een relatie gehad te hebben alweer jaren single zijn en daar heel blij mee lijken.Doubtless schreef:Heimdallr schreef:Nee, dat heb ik toch nergens gezegd. Maar ik ben zelf nog niet echt bezig met een relatie en vind "seks" nog "vies" zeg maar.
Er staat een vraagteken achter, wat betekent dat het een vraag is. Rustig maar.