Uiteindelijk ziet FBTO en DSW er voor mij het beste uit. Over DSW kan ik niet zoveel slechte recencies vinden, over FBTO lees ik zowel positieve maar bijna net zoveel negatieve dingen. Dat is jammer want FBTO zou voor mij net iets gunstiger zijn.
Zijn hier toevallig mensen die ervaring hebben met FBTO of DSW? Ik ben chronisch ziek dus maak veel zorgkosten bij verschillende zorgverleners en vind een goede en snelle klantenservice erg belangrijk.
Ik hoor het graag.
(Ik raad iedereen die meeleest en ook zo'n verzekering heeft of wil aan om dat goed na te rekenen.)
. Via de site kun je gewoon je bon uploaden en zo het bericht naar hun versturen. Ik heb geen ervaring met andere verzekeringen, maar neem aan dat dat via elke wel kan. Ik zit nu ook collectief met mijn werk erbij, maar dat scheelt niet zo heel veel, volgens mij iets van 6 euro pm. Anyway, gezien de prijzen van allemaal (=hoog) zie ik me nou niet zo genoodzaakt om elk jaar te gaan vergelijken en voor die paar euro pm minder over te stappen (en wellicht een veel mindere dekking te hebben?)
.