Spelletjes op de iPad? Ik ben nu bezig met Pearls Peril. Gratis en leuk spel! Maar mag je niet even weg met een rolstoel oid? Die kun je gewoon huren/ lenen bij de thuiszorg. Ik hoor het niet vaak meer dat je helemaal plat moet liggen, zo veel last?
raket
Geplaatst: 27-11-14 14:16
Ik lig- hang ook. Gisteren aan mijn heup geopereerd en verveelme nu al zeer ernstig... Ik heb netflix, een e/reader en een kleurboek voor volwassenen paraat, maar dat alles is niets voor mij....
ja ik mag een uurtje per dag even weg maar van het zitten krijg ik meer klachten dus is niet echt een optie.
Ben gelukkig dus niet de enige misschien kunnen we elkaar ook een beetje gezelschap bieden
spelletjes komen je na 2 dagen ook de neus uit zucht haha
saskiakefie
Geplaatst: 27-11-14 14:20
Mediteren En verder: Tv kijken/series/programma's? Gamen? Spelletjes als Sudoku oid?
Monica72
Geplaatst: 27-11-14 14:23
deels krijg je rust wanneer je het accepteerd zoals het is en daarna dingen gaan doen die je op dit moment wel kunt doen.
heeeeeeel lang geleden ook door zwangerschap bekkenklachten etc bijna 7 mnd hoofdzakelijk in m'n bed doorgebracht, weet wat het is al lijkt het onwijs lang voor je het weet is het voorbij.
Britta31
Dat is zowat het enige dat mij in rust kan houden.
Murthul
Geplaatst: 27-11-14 14:30
TV kijken, leuke series zoeken en die kijken. Een beetje knutselen oid op bed? Spelletjes spelen, boeken lezen. Misschien een leuk plakboek in elkaar zetten voor de kleine?
gohya
Geplaatst: 27-11-14 14:31
OMG ik begrijp je helemaal,ik ben ook iemand die echt niet stil kan zitten,ik móet iets te doen hebben. Ik zou heel veel op internet zitten,vooral op Bokt en t.v. kijken.Maar idd. dat gaat op gegeven moment ook vervelen.
Is er niet iets voor je te knutselen?en dan steeds iets anders kunnen maken.
senna21
Geplaatst: 27-11-14 14:32
Wat ze bij paarden doen: alleen hooi eten,een speelbal ophangen en aan een wilgentak knabbelen Sterkte gewenst... het lijkt mij een hele uitdaging.
Meraki
Geplaatst: 27-11-14 14:32
Kirrr schreef:
Verslavende series gaan kijken?
Dat is zowat het enige dat mij in rust kan houden.
Hier idem.. en spelletjes op de iPad doen Misschien kan je gaan haken! klinkt heel kneuterig misschien, maar je kan er zulke leuke dingen mee doen
Es_ther
Geplaatst: 27-11-14 14:37
Allereerst, sterkte!
Misschien een idee om kerstkaarten te maken? Of is dat lastig? Misschien haken of iets dergelijks, series kijken, leuke fimreeks (Harry Potter, LOTR, of hele andere films)
Hoe heet dat ook al weer, met wol op zo'n plastic kaartje met gaatjes, kun je leuke dingen mee maken en zo ver ik weet ook liggend. Sterkte in ieder geval, 4 maanden is best lang
Warboel
Geplaatst: 27-11-14 14:46
Breaking Bad/Orange is the New Black/Dexter of een andere serie gaan volgen op Netflix?
Of haken of breien inderdaad. Is beide niet echt onwijs moeilijk en dan kan je misschien vast een knuffeltje voor je kindje maken
Op netflix is de serie The Killing trouwens ook een echte aanrader, als je wel van detective achtige series houdt. 4 seizoenen dus veel kijkplezier!
Mi_Amore
Geplaatst: 27-11-14 14:49
Boeken, hopen boeken!
Dat was het enige dat mij doorheen mijn ligperiode van 6 maand heeft geholpen nadat ik mijn rug brak.
Mijn ouders hebben toen half de boekenwinkel leeggekocht denk ik Eens ik in een verhaal zit geraak ik er echt amper uit.
Amaris
OOOEEEHHHH jaaaaaa Netfliiiiixxxxxx
echt zo vet. Je verveelt je geen minuut meer haha!
Britta31
Ja,babykleertjes haken of breien.Slofjes,een dekentje voor op de wieg,mutsje,sokjes.Zelfgebreide slofjes zijn heel handig.Sokken gaan altijd uit bij baby's.Mijn moeder had wel 10 paar gebreid voor de kinderen.En voor slofjes heb je geen breitalent nodig.
Anoniem
Geplaatst: 27-11-14 14:50
kleurboeken, puzzelboekjes, breien/haken, films/series, zo een boekje van Mama vertel eens invullen alvast voor je kleintje, skypen/appen met vriendinnen, een blog gaan bijhouden. En vooral....Keep calm en heel veel succes!
Ik heb van die bereidingen bij de action gehaald , lag ook 2 maanden plat door operatie . Ook series kijken , weet niet of je wel eens wie is de mol kijkt ?? Dat keek ik altijd kan je terug kijken tot seizoen 1 op npo