Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maartje1990 schreef:nee, ik heb het namelijk niet tijdens m'n menstruatie, maar alle weken daartussen. Daarnaast heeft hij ook een kweekje gemaakt en daar bleek uit dat het inderdaad een schimmelinfectie was.
Ik heb inderdaad via google gelezen dat de pil juist een veroorzaaker kan zijn van schimmelinfecties, maar die slik ik dus niet.
Blokje: ik heb nu een pil die ik 's avonds voor het slapen moet inbrengen. En die zou ik dus iedere keer na m'n ongesteldheid moeten gebruiken. Maar ik heb natuurlijk liever 1 keer iets dat me er vanaf helpt.
Fuego3: gemeenschap met een man gaat 't bij mij dus zeker niet zijn

Maartje1990 schreef:Casarell: maar dat moet je om de drie dagen gebruiken om het te voorkomen?!
Ik eet opzich best gezond en suikers, tja wel wat maar volgens mij niet overdreven veel en wil dat toch niet helemaal uit m'n dieet bannen. Zoals ik zei is het bij ook hormonaal dus dat maakt dan ook niks uit.
Eleionomae schreef:Ik ben op aanraden van de huisarts een poosje op candida dieet gegaan, betekent heel kort door de bocht geen suikers en geen gisten. Komt nog meer bij kijken en het is best even pittig om het helemaal in je voedsel systeem te krijgen, maar ik heb er nu al 2 jaar geen last meer van en eet wel weer suikers en gisten tegenwoordig
Verder alleen katoenen ondergoed dragen, alleen de boel schoon spoelen met water en gewoon zorgen dat het zo weinig mogelijk broeit
.Kostolany schreef:Wij brachten vroeger een tampon met yoghurt in;) Zitten ook allemaal dingen in om te helpen het terug te zetten in je lichaam. Even een geklieder..maar werkt wel;)