Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MaricoGraphy schreef:Al eens aan een bloedonderzoek gedacht? Dat kan vaak virale infecties of andere zaken verhelderen. Een collega van mij had ook keelpijn en is nu een week thuis met klierkoorts (kusziekte). Ook ontdekt na een bloedtest.

Boompje1985 schreef:Geen poliep ergens? Hebben ze al in je keel gekeken en verder naar beneden? Dat zou toch m'n volgende stap zijn even met de camera naar binnen en als er niks te zien valt dan kun je dat ook weer uitsluiten toch? Is er niks aan het lichaam te vinden dan zou ik verder gaan kijken naar angst/paniek aanvallen...
LiVetime schreef:Heb je toevallig last van veel stress/spanning? Ik heb ook vaak last van het gevoel dat m'n keel dicht geknepen wordt, maar bij mij gebeurd dat wanneer ik teveel spanning ervaar.
wel zijn mijn neusschelpen (?) 5 keer zo groot als ze zijn moeten en blokkeren hierdoor een groot gedeelte van mijn luchtweg. Daardoor adem ik door mijn mond, droogt mijn keel wat uit en heb ik volgens hem die kokhals neigingen. Die neusschelpen wil hij wegbranden en daarvoor ga ik binnenkort onder het mes. Volgende week afspraak met de anesthesist en dan datum voor de ingreep. Hoef maar 5 minuten onder narcose, dus weer een meevaller
en dezelfde dag weer naar huis