De eerdere plek tussen de pink en ringvinger is schoon. Het schuift dus op.
Ik heb zalf van de dokter en smeer het tweemaal daags in met die zalf. Daarnaast heb ik nog cardiflor waar ik het tussen door nog een keer mee insmeer.
's Nachts smeer ik het in met een laag vaseline. Als ik het niet vet hou dan barst het open en dat doet gewoon echt zeer, afgezien van het bloed wat dat met zich meebrengt
Vooral 's morgens na het douchen is de jeuk bijna niet te houden. De rest van de dag heb ik er eigenlijk weinig last van en doen vooral de plekjes die wat open zijn pijn.
Ondanks het smeren, zag ik vanmorgen toch weer nieuwe blaasjes en daar baal ik toch wel een beetje van. Ik wil er zo graag vanaf. Het ziet er gewoon niet uit en ik durf mensen geen hand meer te geven, terwijl dat in mijn werk toch wel gewenst is
Daarnaast is zalf smeren op de binnenkant van je hand ook niet handig. Alles komt er steeds onder te zitten
Ik heb dit eerder gehad, maar nog nooit zo lang. Ik ben dus bekend met eczeem en dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het niet zelf onder controle krijg.
Heeft iemand een tip voor me? Ik ben die zalf van de dokter ook wel een beetje zat eigenlijk. Is toch weer hormoon zalf.
Vorig jaar tot bloedens toe. 

)
Ik eet gezond en drink voldoende.