Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daar ga je later echt last van krijgen en een bril is echt noodzakelijk.
Je hebt tegenwoordig hele leuke budget brillen en dan ben je voor een kleine 50 euro al klaar voor een complete aangepaste bril
verootjoo schreef:Dat is wel een rare test dan... Ik heb bdz -0,25 en cilinderafwijking en dat kwam echt uit de test, ook al zie ik zonder bril ook alles perfect.
Verder geen ervaring met Hans anders maar ik zou nooit naar zo'n grote keten gaan maar naar een kleinere proffesionele.
heb nu dus ook een bril en m'n hoofdpijn is een stuk minder. Moe was ik na een dag school ook heel erg, nu niet meer. korbakimmy8 schreef:Finliox schreef:Wordt het gedurende de dag erger met het niet goed kunnen zien en de vermoeidheid? Want dan zou ik ook een keer naar een goeie opticien gaan om te laten meten voor een cilinderafwijking.
De hoofdpijn en vermoeidheid word gedurende de dag erger ja. Ene dag erger dan de andere.
marjan19 schreef:verootjoo schreef:Dat is wel een rare test dan... Ik heb bdz -0,25 en cilinderafwijking en dat kwam echt uit de test, ook al zie ik zonder bril ook alles perfect.
Verder geen ervaring met Hans anders maar ik zou nooit naar zo'n grote keten gaan maar naar een kleinere proffesionele.
Dit was bij mij precies hetzelfde. Ik had veel hoofdpijn en heb een kleine afwijking in sterkte ook en dus met die cilinders. Kwam bij specsavers ook niet uit de test, bij pearle welheb nu dus ook een bril en m'n hoofdpijn is een stuk minder. Moe was ik na een dag school ook heel erg, nu niet meer.
hebben ze bij mijn opticien voor kinderen, die vernaggelen zo'n test nogal eens
korbakimmy8 schreef:Ik heb vaker zn gratis ook test gedaan. Is nooit wat uit gekomen omdat ik als ik goed kijk en me er heel goed op concentreer wel dingen kan lezen in verte, duurt ff maar lukt wel. Ook mijn klachten toen verteld en daar deden ze niks mee. Was bij hans anders.