Wat vonden jullie van afgelopen weekend?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben heel benieuwd naar de massastart straks! Milord schreef:Ja ik als ik er tijd voor heb. Heb zelf jaren aan kunstschaatsen gedaan.
Mijn collega's kijken liever voetbal en dan moet ik altijd zwijgen.
Dus met de laatste winterspelen zat ik te kijken en toen kwamen zij luid pratend binnen.
Heb ze vriendelijk verzocht hun mond te houden omdat ik het probeerde te volgen.
Ze vonden schaatsen niet zo belangrijk als voetbal. En ik vind hun mening niet belangrijk als zij geen respect hebben voor wat ik leuk vind terwijl ik dat dat wel heb voor hun voetbal. Ze waren snel uitgeluld.
vind het wel weer heel knap. furious schreef:Ben wel benieuwd wat er nou precies met Blokhuis is. HEb volgens mij nog nooit iemand zien stoppen tijdens de rit.
elenaMM77 schreef:furious schreef:Ben wel benieuwd wat er nou precies met Blokhuis is. HEb volgens mij nog nooit iemand zien stoppen tijdens de rit.
kan eigenlijk van alles zijn, van vermoeidheid tot verzuring, tot een lichte blessure of een buikgriepje onder de leden.. het gebeurd in allerlei sporten, met name langere afstanden..
je gaat immers jezelf niet de vernieling in rijden/fietsen/lopen/zwemmen als er niets meer te behalen valt en je voelt je echt niet goed, vooral niet aan het begin van een seizoen met de kans dat je een grote hap uit je seizoen neemt door nu toch door je grenzen heen te gaan.