Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
claudia85 schreef:Naar mijn weten kan je zelf geen afspraak maken met een bedrijfsarts evenals een afspraak afzeggen. Dit gebeurt allemaal via personeelszaken van het betreffende bedrijf. Ik denk als jij je problemen wil voorleggen dat je opzoek moet naar een vertrouwenspersoon binnen het bedrijf dit kan een persoon van het bedrijf zelf zijn of een onafhankelijke. En anders even met personeelszaken bellen die kunnen je meestal ook wel verder helpen met eventuele verdere stappen.iniedergeval succes ermee ts ik hoop dat je hier iets mee kan
NAIWHL schreef:claudia85 schreef:Naar mijn weten kan je zelf geen afspraak maken met een bedrijfsarts evenals een afspraak afzeggen. Dit gebeurt allemaal via personeelszaken van het betreffende bedrijf. Ik denk als jij je problemen wil voorleggen dat je opzoek moet naar een vertrouwenspersoon binnen het bedrijf dit kan een persoon van het bedrijf zelf zijn of een onafhankelijke. En anders even met personeelszaken bellen die kunnen je meestal ook wel verder helpen met eventuele verdere stappen.iniedergeval succes ermee ts ik hoop dat je hier iets mee kan
Ik kan prima zelf contact opnemen met de bedrijfsarts.
Sterker nog, heb ik afgelopen week ook gedaan.
Het is raar dat ze de gegevens niet geven. Staat er niet ergens iets op een intranet? Als ik je goed begrijp zal dat vast niet zo zijn...
Ik zou geen vrije uren meer opnemen omdat je het werk fysiek niet aan kan. Ook dan mag je je in mijn ogen ziek melden. Geeft vaak naar gevoel omdat je niet met koorts op bed ligt, maar het is wel ziek...
En het is raar als ze zeggen dat je je niet ziek mag melden. Ziek is ziek...
meisje2000 schreef:Claudia de banen liggen inderdaad niet voor het oprapen en zeker niet voor twee dagen per week (zit met kinderen thuis) heb hier op bokmarkt ook al een oproep gedaan voor werk, wie niet waagt wie niet wint zeg ik dan maar) personeelszaken is degene die alle beloftes doet maar niet nakomt en vertouwenspersoon van het bedrijf zelf heb ik niet vertrouwen in omdat het allemaal een pot nat is.
Ken de situatie daar (ben familie) en weet dus uit ervaring hoe er aangekloot word daar