Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maralyn schreef:Steken op de borst?
Zekere voor het onzekere nemen? Gewoon naar het ziekenhuis gaan?
Het kan een verkoudheid zijn, maar ook erger...
) SsSimonee schreef:Ts, gister avond nog dokter geraadpleegd? Hoe is het nu?
KiMmK schreef:SsSimonee schreef:Ts, gister avond nog dokter geraadpleegd? Hoe is het nu?
De huisarts verdenkt een onwillekeurige spanning in het lichaam wat niet te controleren valt.. Het lijkt mij dat de spanning ergens vandaan komt, aangezien het dus een onwillekeurige spanning is. Nu wachten op de bloedonderzoek..
chamion schreef:Het komt mij wel zeker bekend voor. Ik heb namelijk ook zware steken vanuit de hart richting. De ene keer heb ik er maanden geen last van, de andere keer meerdere keren per week. Het wordt bij mij zelfs zo pijnlijk dat ik niet meer diep en regelmatig kan ademhalen, dat doet dan zo zeer. Ik adem dan zo regelmatig mogelijk, maar niet te diep en ga altijd even liggen. Ook helpt wat water drinken goed bij mij.
Heel lang kon de huisarts niks vinden, want tegen de tijd dat ik bij hem was, waren alle klachten alweer weg. 1 keer was de huisarts toevallig in de buurt toen ik het kreeg en kon hij gelijk van alles meten.
Mijn hart blijkt af en toe in een ander ritme te raken en dat zorgt voor die pijnen. Grootste oorzaak is mijn overgewicht, maar een deel is waarschijnlijk aangeboren, maar aangezien niemand van mijn familie nog leeft kan ik het niet navragen. Ik zal het altijd in de gaten moeten houden.
chamion schreef:Het komt mij wel zeker bekend voor. Ik heb namelijk ook zware steken vanuit de hart richting. De ene keer heb ik er maanden geen last van, de andere keer meerdere keren per week. Het wordt bij mij zelfs zo pijnlijk dat ik niet meer diep en regelmatig kan ademhalen, dat doet dan zo zeer. Ik adem dan zo regelmatig mogelijk, maar niet te diep en ga altijd even liggen. Ook helpt wat water drinken goed bij mij.
Heel lang kon de huisarts niks vinden, want tegen de tijd dat ik bij hem was, waren alle klachten alweer weg. 1 keer was de huisarts toevallig in de buurt toen ik het kreeg en kon hij gelijk van alles meten.
Mijn hart blijkt af en toe in een ander ritme te raken en dat zorgt voor die pijnen. Grootste oorzaak is mijn overgewicht, maar een deel is waarschijnlijk aangeboren, maar aangezien niemand van mijn familie nog leeft kan ik het niet navragen. Ik zal het altijd in de gaten moeten houden.
Knudd schreef:Oh ik bedoelde echt niet dat je een aansteller bent hoor! Maar als de onderzoeken aantonen van iets interns, waarom wordt er verder geen onderzoek gedaan? Of is het te vaag om verder te onderzoeken?

KiMmK schreef:chamion schreef:Het komt mij wel zeker bekend voor. Ik heb namelijk ook zware steken vanuit de hart richting. De ene keer heb ik er maanden geen last van, de andere keer meerdere keren per week. Het wordt bij mij zelfs zo pijnlijk dat ik niet meer diep en regelmatig kan ademhalen, dat doet dan zo zeer. Ik adem dan zo regelmatig mogelijk, maar niet te diep en ga altijd even liggen. Ook helpt wat water drinken goed bij mij.
Jeetje, ik vind je verhaal heel herkenbaar! Heb je er ook wat voor gekregen?
Vandaag tijdens werk heb ik me heel ziek gevoeld. Stond op het punt op instorten. Begon te zweten, te trillen, koortsig gevoel en werd opeens erg verzwakt. De huisarts huilend gesproken maar hij zegt niks voor me te kunnen doen. Ik voel me echt machteloos.. Ik werk in de zorg en collega zegt ook dat dit niet alleen stress kan zijn. Ik weet niet meer wat ik moet doen?
, en ga je nu vanalles voelen wat eigenlijk niets voorsteld. Ik ben ook zo hypergonder als het maar zijn kan, lekker handig als je in het ziekenhuis werkt hihi!
Vaak ben je daar meer dood dan levend haha. Ik vond dit alleen wel heel eng