Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AmyII schreef:Fietsen van en naar je werk of is dat door afstand onmogelijk? Doordat je op je werk al langere tijd in een koude omgeving zit en dan buiten er ook weer door moet wordt je door en door koud. En eer je dan weer warm bent duurt het even...
Een lekker kruikje maken kan ook nog werken, zorg dan dat je je voeten en handen eraan warmt, je voeten zijn namelijk de thermometers van je lijf. Zijn die koud dan word je niet gauw warm schijnt.
(Je schijnt met koude voeten ook niet in slaap te kunnen komen...)

bfsunshine schreef:Ik werk ook in de kou, vroeger +4 of -25 nu +12. Ik ga savonds vaak na mn werk naar stal, flink uitmesten en andere bezigheden waar ik het warm van krijg. En daarna met een kop thee of mn avondeten zitten.
Ik maak een kruikje voor in bed en slaap met sokken. Als mijn voeten koud zijn krijgik het nooit warm. Kruikje eerst bij mn voeten en daarna onder mn rug![]()
Dat helpt goed!
Ik douche in de ochtend zodat ik niet veel problemen heb van warm bed naar koude omgeving.
Petrichor schreef:Ineke2 schreef:Ik lees steeds dat mensen maar op de bank gaan zitten met een deken of in bad etc...
Echter helpt bewegen echt nog steeds het beste.... Dus sporten en dan daarna douchen.
Dan nog heb ik het koud. Dus beweging helpt niet in alle gevallen.