De kleine bult kreeg een andere vorm, hij werd langwerpig en groeide.
Ik ben uiteindelijk toch maar naar de H.A gegaan en die zei dat het een Fistel was. Die moet eruit gesneden worden zei die.Toen ik vroeg waar dat gedaan moest worden zei hij dat hij dat zelf in zijn praktijk zou doen. Hij had n.l. ook een diploma Chirurgie. Oke dat geloof ik dan wel, maar kan niet iedereen zo'n diploma halen bij de LOI? Ik wil dus echt niet dat hij hem eruit gaat snijden, ik zie nu al een heel bloedbad voor me.
Via Google gezocht, nergens staat dat een H.A. deze weg kan snijden, overal staat: in het ziekenhuis opereren.Werd trouwens ook helemaal beroerd van de foto's die er stonden.
Hij vroeg ook wanneer hij hem eruit kon snijden, ik zei: in de winterstop dan maar, dat is over 2 maanden.
Mijn vraag is:wie heeft er ook een Fistel gehad en heeft die weg laten halen. Waar heb je dat laten doen en wel of niet onder narcose? hoe verliep de genezing?
Ik heb er nu totaal geen last van,maar ondertussen graaft het wel steeds meer tunnels natuurlijk in je lijf.
zullen we maar zeggen en ik moet volgende week naar de chirurg en dan laat ik meteen naar mn lies kijken. Mijn huisarts riep heel hard leer er maar mee leven je kunt het weg laten halen maar het komt toch weer terug. Nu een andere huisarts die daar anders over dacht gelukkig. Het word er niet mooier op helaas, mn lies zit vol met gaten en mn rug is ook een gat omdat ze de wond oplaten zodat de rotzooi er allemaal uit kan. Het is zeer pijnlijk en ongemakkelijk en gênant om mee naar de dokter te gaan maar misschien is het na 1 x weghalen wel helemaal weg bij jou. Ik zal woensdag laten weten of en wat ze hebben gedaan. Succes ts ik weet hoe het voelt
. Ben toen door mijn HA direct naar de eerste hulp gestuurd, ben een paar uur later geopereerd en het duurde 6 weken tot het gat (hahaha) dicht was. Het was zo groot dat mijn hand er bijna in kon. Niet geprobeerd natuurlijk maar de drain die eruit kwam was groter dan mijn hand
.