Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Er lagen meerdere mensen op die kamer. Allemaal oudere mensen, die rustig waren en wakker werden. Bij wie het goed was gegaan. En ik, een meisje van 18, kon dit niet. Ik was een loser. Op de uitslaapkamer heb ik ook nog 10 minuten liggen huilen.
)
amoj schreef:Ik loop bij een haptonoom en die zegt dat zij hiermee weinig kan, omdat het buiten mijn bewustzijn om is gegaan.
Ik heb het bijna een jaar gehad en vond het heel zwaar, maar het heeft bij mij absoluut heel goed geholpen. De wachtlijst was een maand of 3 (relatief kort) en de voorwaarde was wel dat ik stabiel genoeg was (voor zover dat kan) om de opgeroepen herinneringen aan te kunnen. Als het nodig was kon ik na afloop van de sessie een nachtje blijven op het GGZ centrum, maar dat was niet nodig.
SAKKIA schreef:TS, waarom heb je een nieuw topic geopend?? In je andere topic heb je ook al heel veel tips ed gekregen over hoe je hier mee om kan gaan.
bigone schreef:Ts, ik vind het heel vreemd dat jij in totale paniek zijnde je alles nog perfect kunt herinneren. Ik zeg daarmee niet dat je je aanstelt maar dat gevoel krijg ik wel. Ik hoop dat ze je serieus nemen in het ziekenhuis en goed met je omgaan en voor de rest: Adem in, adem uit.
. Dit is nu al de derde over dit onderwerp volgens mij. Als jij minder last wil hebben van die blinde paniek zul je er toch minder mee bezig moeten zijn. Je jaagd jezelf zo op. En dan reageert er iemand in het topic die het onderzoek vreselijk vond en dan denk jij: Zie je wel, het is vreselijk. En daar ga je weer met je paniek. Waarom dit soort situaties niet gewoon uit de weg gaan en geen topics meer openen. Je hebt al heel veel bruikbare info gehad, je kunt het ziekenhuis bellen als je vragen hebt over de wijze van het onderzoek. De rest staat allemaal beschreven in één van je topics.
, maar dat veegden ze steeds weg..